مشخصات Oppo A1K منتشر شد

773cbc40113cc9b079455bcf7245ed60
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سال گذشته در ماه مارس شرکت اوپو گوشی Oppo A1 را به عنوان گوشی اقتصادی خود و با یک رم ۴ گیگابایتی در کنار Helio P23 عرضه کرد. این در حالی است که در حال حاضر این شرکت خبر از عرضه‌ی مدل اصلاح شده‌ی این دستگاه با نام Oppo A1K می‌دهد و مشخصات فنی آن به صورت آنلاین درز پیدا کرده است.

بر اساس MySmartPrice گوشی جدید اوپو با نام Oppo A1K به زودی بصورت رسمی به همراه یک پردازنده‌ی Helio P23 و ۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. گزارش ها حاکی از آن است که این دستگاه دارای ColorOs 6 خواهد بود که بر پایه‌ی اندروید پای می‌باشد.

 

همچنین A1K به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در حالت پیش فرض خواهد آمد. A1K در رنگ های سفید، قرمز و مشکی خواهد آمد در حالی که با یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تجهیز شده است. انتظار می‌رود که A1K دارای یک دوربین تک بر روی پنل پشتی خود باشد و قسمت جلویی آن با یک نمایشگر ۶ اینچی و طراحی ناتچ همراه باشد.

علاوه بر Oppo A1K شرکت اوپو خبر از عرضه‌ی A5s به همین زودی می‌دهد. A5s دارای یک پردازنده‌ی Helio P53 می‌باشد که نمایشگر آن ۶.۲ اینچ است و در قسمت پشتی آن شاهد دوربین دوگانه هستیم، بعلاوه باتری آن دارای ظرفیت ۴۲۳۰ میلی آمپر می‌باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار