مشخصات و تصاویر آنر ۸S درز کرد

361616d6c7815acc3f5c6f9150fb0030
زمان مطالعه: 1 دقیقه

برند آنر روز گذشته گوشی آنر ۸A پرو خود را معرفی کرد،‌ و حالا شاهد عرضه‌ی تصاویر و مشخصات دستگاه جدیدی از این برند با نام آنر ۸s هستیم. این دستگاه دارای یک نمایشگر نسبتا کوچکه ۵.۷ اینچی با طراحی ناتچ قطره‌ای است و رزولوشن آن ۷۲۰ * ۱۵۲۰ پیکسل می‌باشد. اطراف نمایشگر این دستگاه به وسیله‌ی یک لایه‌ی نازک محاصره شده است و این مقدار در قسمت پایین بیشتر است.

در قسمت پشتی این دستگاه شاهد یک دوربین تک ۱۳ مگاپیکسلی هستیم که در زیر آن یک فلش LED تعبیه شده است. و در قسمت جلویی، درون ناتچ این دستگاه شاهد حضور یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس تصویری هستیم.

از آنجایی که آنر ۸s یک گوشی اقتصادی است قلب تپنده‌ی آن را یک پردازنده‌ی مدیاتک (هلیو A22) تشکیل می‌دهد که در کنار ریک رم ۲ گیگابایتی قرار گرفته است. این دستگاه در حالت پیش فرض دارای یک حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی است، با این حال گزارش ها حاکی از این هستند که نسخه‌ی اروپایی آن دارای حافظه‌ی داخلی و رم بیشتری خواهد بود.

آنر ۸s بر روی اندروید پای اجرا می‌شود و دارای یک باتری ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعتی است که از طریق پورت USB شارژ می‌شود. این دستگاه در سه رنگ آبی، مشکی و نقره‌ای به همراه پشت چرمی عرضه می‌شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار