مشخصات موتورولا One Vision فاش شد

8c1d471d4401e416bd4c676526bac4c5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

مشخصات موتورولا One Visionفاش شد

بر اساس مشخصات و اطلاعاتی که به تازگی از گوشی هوشمند موتورولا One Vision در فضای اینترنت فاش شده این دیوایس دارای یک نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است.

البته لازم است اشاره کنیم که رندرهایی که به تازگی از گوشی هوشمند موتورولا One Vision منتشر‌ شده‌اند اطلاعات خیلی جدیدی را در اختیار ما قرار نمی‌دهند اما به هر حال بررسی آن‌ها خالی از لطف نیست.

دوربین اصلی گوشی هوشمند موتورولا One Vision، یک دوربین دوگانه بوده که از سنسورهای ۴۸ و ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. برخلاف سایر گوشی‌های هوشمندی که به تازگی طراحی می‌شوند و دارای حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر هستند حسگر اثر انگشت این دیوایس بر روی پنل پشتی آن قرار گرفته است.

دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست گوشی هوشمند موتورولا One Vision قرار گرفته‌اند و درگاه سیمکارت و کارت حافظه خارجی نیز در سمت چپ این دیوایس قرار گرفته‌اند. در بخش پایینی این دیوایس نیز حفره‌های اسپیکر همراه با پورت USB-C قرار گرفته‌اند. درضمن در بخش بالایی آن نیز شاهد حضور جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستیم.

علاوه‌براین از یک چیپست اگزینوس ۹۶۰۹ برای تامین قدرت این دیوایس در آن استفاده شده که دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند موتورولا One Vision می‌توان به دوربین سلفی با سنسور ۲۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با امکان پشتیبانی از فناوری شارژ سریع TurboPower اشاره کرد.

بر اساس گزارشاتی که در این اواخر منتشر شده، به احتمال زیاد این دیوایس با قیمت ۲۹۹ یورو از تاریخ ۱۶ مه روانه بازار خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار