مشخصات جدید موتورولا One Power درز کرد

9dc2333586820f01ad68e6edf4982978
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو – شرکت لنوو دارنده و صاحب امتیاز شرکت موتورولا چندی پیش گوشی جدید را با نام Moto X4 عرضه کرد که بر روی آن سیستم عامل اندروید One نصب شده بود. و حالا این شرکت گوشی جدید را با این سیستم عامل به بازار عرضه خواهد کرد. درواقع دستگاه دومی که شرکت لنوو به همراه اندروید One  عرضه خواهد کرد One Power است که میخاهیم به مشخصات آن بپردازیم.

درز اطلاعات در توئیتر

اندروید One  یک نسخه از سیستم عامل اندروید است که مستقیما از طریق گوگل پشتیبانی میشود،به تازگی پیامی در توییتر منتشر شده است که مشخصات این دستگاه را برملا میکند. این پیام منتشر شده توسط GizmoChina  نیز پشتیبانی میشود. با این حال این اطلاعات با هم کمی متفاوت هستند. به هر حال یا هردوی این مشخصات اشتباه هستند و یا هر کدام از آنها نشان دهنده یک دستگاه خواص هستند.

blankمشخصات One Power

آنچه از عکس های درز پیدا کرده برداشت میشود این است که شرکت موتورولا یک نمایشگر بزرگ ۶.۲ اینچی را در این دستگاه تعبیه کرده است. این نمایشگر دارای کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس با رزولوشن تصویر ۲۲۸۰*۱۰۸۰ پیکسل است. با توجه به عکس درز کرده میتوان فهمید که One Power همانند ایفون ایکس دارای ناتچ بالای نمایشگر میباشد. و نیز در پایین نمیشگر یک لبه وجود خواهد داشت که بر روی آن لوگوی موتورولا نقش بسته است. انتظار میرود این دستگاه یکی از رقیبان گوشی Redmi Note 5 Pro شرکت شیائومی خواهد بود. چرا پردازشگر به کار رفته در این دستگاه همان اسنپدراگون ۶۳۶ کوالکام به کار رفته در دستگاه شیائومی است که در کنار یک رم ۴ گیگی و حافظه داخلی ۶۴ گیگی قرار گرفته است.

ناگفته نماند اگر گزارش های قبلی درست باشد این دستگاه در دو مدل ۶ و ۴ گیگی رم خواهد آمد. اطلاعات موجود نشان میدهند که One Power دارای یک دوربین دوگانه بر روی پنل پشتی میباشد که به دو سنسور ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم های f/1.8 و  f/2.0 مجهز میباشند. دستگاه One Power بر روی سیستم عامل اندروید One اجرا میشود که البته در آن اندروید اوریو نسخه ۸.۱ در دسترس خواهد بود. باتری به کاررفته شده در این دستگاه ظرفیت ۳۷۸۰ میلی آمپری دارد.

طراحی

در قسمت جلویی و در بالای نمایشگر یک بریدگی ناتچ موجود است که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن به همراه بلندگو در آن تعبیه شده اند. بر روی پنل پشتی یک دوربین دوگانه نصب شده است که فلش LED درست در مرکز آنها قرار گرفته است. دوربین های پشتی One Power خیلی شبیه به گوشی آیفون ایکس هستند. مثل همیشه شرکت موتورولا حسگر اثرانگشت را درست در مرکز و بر روی پنل پشتی قرار داده است و البته درست روی ارم متورولا، کلیدهای ولوم و پاور نیز در سمت راست قرار دارند.

دیجی دو

آیا شما فکر می کنید موتورولا بتواند  فروش Xiaomi Redmi Note 5 Pro را تحت تاثیر قرار دهد و تبدیل به یکی از محبوب ترین میان رده های  سال ۲۰۱۸ شود؟

وب سایت اینترنتی دیجی دو عرضه کننده بهترین ها تکنولوژی همواره در خدمت شما

شما میتوانید بهترین های موتورولا را از ما خریداری کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار