قیمت گلکسی A2 کر سامسونگ درز کرد

9f70e2ac586b438d386ca03e07e524f6
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گلکسی A2 کر یکی از گوشی های اقتصادی جدید سامسونگ است که تقریبا در آستانه‌ی عرضه‌ی آن به بازار هستیم. و امروز شاهد درز برخی از اطلاعات و تصاویری از آن بودیم.

این دستگاه بر پایه‌ی اندروید گو است و ابتدا در هندوستان عرضه می‌شود. برای این دستگاه قیمت پایه‌ی ۷۶ دلار مطرح شده است. پیش از این سامسونگ اولین دستگاه خود را که بر مبنای اندروید گو بود با نام گلکسی j2 کر عرضه کرد که قیمتی بیشتر از گلکسی A2 کرداشت.

گلکسی A2 کر دارای یک بدنه‌ی پلاستیکی و نمایشگر کوچک ۵ اینچی است که از نوع LCD بوده و دارای رزولوشن qHD می‌باشد. این دستگاه از نظر اندازه واقعا کوچک نیست، اما در مقایسه با گوشی های مدرن کمی کوچکتر می‌باشد.

گلکسی A2 کر بر روی Exynos 7870 اجرا می‌شود که در کنار آن رم یک گیگابایتی قرار گرفته است، سامسونگ این دستگاه را بر روی اندروید پای، نسخه‌ی گو اجرا کرده است و در حالت پیش فرض حافظه‌ی داخلی آن ۱۶ گیگابایت است.

این دستگاه انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی به دست می‌آورد. در حال حاضر اطلاعاتی درمورد دوربین سلفی آن موجود نیست اما دوربین پشتی آن دارای لنز ۵ مگاپیکسل است.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه‌ی این دستگاه در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که هر چه زودتر شاهد عرضه‌ی آن باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار