قفل هوشمند کمپانی شیائومی معرفی شد

9217c4d6ba70d0a4b9ea3b58f15de70e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمپانی شیائومی به تازگی ویدئویی را منتشر کرده است که در آن شاهد یک محصول جدید از این کمپانی بودیم. این محصول جدید چیزی نیست جزء یک قفل هوشمند که از حسگر اثر انگشت برخوردار است. البته لازم است اشاره کنیم که کمپانی شیائومی در حال حاضر تنها این دیوایس را معرفی کرده است درصورتی که هنوز در حال توسعه می‌باشد و قرار است در بازار عرضه گردد.

در این فیلم کوتاه که توسط این کمپانی معرفی شده است یک قفل هوشمند با ویژگی‌ها و خصوصیات متعددی را شاهد هستیم. یکی از این ویژگی‌ها این است که قفل هوشمند کمپانی شیائومی در برابر گرد و غبار و همچنین آب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. کارکردن با آن آنقدر راحت است که کاربران می‌توانند تنها با یک انگشت آن را باز کنند.

نوع کاربری این قفل هوشمند برای قفل کردن درب خودروهای برقی، دوچرخه‌ها، خانه‌ها و همچنین مغازه‌ها است. کمپانی شیائومی توانسته است با همکاری با  Mars Exploration Technology Ltd  که یک شرکت بزرگ چینی است دست به طراحی این محصول بزند این شرکت بزرگ چینی در زمینه تولید محصولات UAV ، لوازم جانبی و دستگاه‌های VR فعالیت دارد که اکنون در حال همکاری با کمپانی شیائومی برای ساخت یک قفل هوشمند است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار