سنسور اثر انگشت گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰+ سریعتر می‌شوند

fe43d3e2f989d17c3c4c912d8acd2be3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سامسونگ امروز یک به روز رسانی جدید برای گوشی های گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰+ منتشر کرد که قرار است عملکرد حسگر اثر انگشت این دو دستگاه را بهبود دهد. این به روز رسانی از دیروز آغاز شده و شما احتمالا پاپ آپ آن را در صفحه‌ی نمایشگر دستگاه خود مشاهده کرده‌اید.

شما می‌توانید این به روز رسانی را از گلکسی استور با حجم بسیار کم (۶.۹ مگابایت) دانلود کنید. این به روز رسانی بدون نیاز به خاموش و روشن کردن می‌تواند فورا بر روی نرم افزار های دستگاه شما اثر کند.

سنسور اثر انگشت گلکسی اس 10 و اس 10+ سریعتر می‌شوند

در حال حاضر به روز رسانی دیگر در راه نیست با این حال پاپ آپ بالای نمایشگر به شما می‌گوید که این به روز رسانی به طور خاص برای امنیت بیومتریک حسگر اثر انگشت است.

با توجه به گزارش های موجود این به روز رسانی تنها شامل دو دستگاه یاد شده است و اس ۱۰e آن را دریافت نکرده است. که البته این اصلا تعجب آور نیست که اس ۱۰ و اس ۱۰+ دارای حسگر اثر انگشت بیومتریک در زیر نمایشگر باشند و اس ۱۰e از حسگر اثر انگشت استاندارد در بغل خود بهره می‌برد.

این به روز رسانی باعث می‌شود که دستگاه بسیار سریعتر عمل کرده و امنیت آن افزایش پیدا کند. دیگر این حسگر عملکری مشابه با اس ۱۰e ندارد و به نظر می‌رسد که از سنسور اثر انگشت نوری دیگر دستگاه ها سریعتر است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار