رندر های گوشی هوشمند سری Motorola On نشت کرد

0f45b9e827ed59431a7585eb46eae1d7
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- در ماه می سال جاری شرکت موتورولا که لنوو صاحب آن است در نظر دارد تا دو گوشی هوشمند را با اندروید One با نام موتورولا One Power معرفی کند. البته یک گزارش تازه در  Android Headlines وجود دارد که ادعا میکند یک گوشی دیگر با نام موتورولا One نیز وجود دارد.

موتورولا دو دستگاه جدید را با هم عرضه میکند

نشریه ها بنا بر منابع اطلاعاتی موثق ادعا میکنند که گوشی هوشمند Motorola One معرفی خواهد شد،‌این درحالی است که گزارش هایی نیز حول وجود گوشی هوشمند دیگری با نام  One Power نیز موجود است. بنابراین میتوان نتیجه گرفت هر دو دستگاه موجود هستند و تحت سری Motorola One  عرضه خواهند شد. این احتمال وجود دارد که در آینده ای خیلی نزدیک دستگاه های بیشتری با نام تجاری Motorola One  منتشر شوند. فرض بر این است که دستگاه های Motorola One  و One Power بر روی اندروید One اجرا خواهند شد. اما ممکن است یکی از مدلهای ذکر شده بر روی اندروید One  اجرا شوند.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

طراحی

ازنظر طراحی هر دو دستگاه Motorola On و گوشی One Power بسیار شبیه هم هستند(با تفاوت های ریز). در قسمت جلوی هر دو دستکاه در بالای نمایشگر یک ناتچ تعبیه شده است که درون آن بلندگو و دوربین سلفی تعبیه شده است. و در قسمت پایین نمایشگر در هردو دستگاه نام موتورولا نوشته شده است. در قسمت پشتی نیز هر دو دستگاه بسیار شبیه به هم هستند، هر دوی آنها  دارای دوربین های دوکانه هستند که به صورت عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته اند. و دربین آنها یک فلش LED نیز تعبیه شده است. و مارک موتورولا در هر دو دستگاه وجود دارد که حسگر اثر انگشت در آن تعبیه شده است. مابقی طراحی های ظاهری شبیه به هم هستند.

مقایسه  دو دستگاه با یکدیگر

اگر بخواهیم مدل One Power را بامدل دیگر آن مقایسه کنیم باید بگوییم ::

در مقایسه با گوشی هوشمند One Power دستگاه Motorola One دارای اندازه کوچکتری خواهدبود. همچنین  این امکان وجود دارد که گوشی One Power دارای یک باتری با عملکرد بهتری باشد. البته باید خاطرنشان کنیم ممکن است این اطلاعات به طور کامل درست نباشد. همانطور که گفتیم مدل  Motorola One ممکن است دارای باتری با ظرفیت کمتری باشد بنابراین شاسی بدنه آن نیز باریک تر خواهد بود. همانطور که میتوانید در عکس نیز مشاهده کنید این دستگاه ها در دو رنگ سفید و سیاه در دسترس خواهند بود.البته هر دو دستگاه دارای پنل پشتی با رنگ های متفاوت هستند اما قسمت جلوی هر دو دستگاه مشکی خواهد بود.

مشخصات فنی

در حال حاضر اطلاعاتی از مشخصات فنی دستگاه Motorola One وجود ندارد. البته فرض ما بر این است که مشخصات فنی آن خیلی متفاوت تر از گوشی One Power نیست.گزارش های اخیر نشان میدهد که گوشی هوشمند  One Power دارای یک نمایشگر ۶.۲ ایتچی استکه از رزولوشن ۲۲۸۰*۱۰۸۰ پیکسل یا کیفیت فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۱۹: ۹ پشتیبانی می کند. شایعات حاکی از آن هستند که این دستگاه همچنین دارای یک رم ۴ گیگی و یک حافظه داخلی ۶۴ گیگی میباشد. از نظر تصویر برداری  One Power دارای دوربین های دوکانه پشتی میباشد که دارای یک  سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور فرعی ۵ مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی این دستگاه و در درون ناتچ نیز یک دوربین سلفی با سنسور ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. تمام قدرت و نیروی این دستگاه توسط یک باتری با طرفیت ۳۷۸۰ میل ی آمپر تهیه خواهد شد.

دیجی دو

وب سایت اینترنتی دیجی دو عرضه کننده بهترین ها تکنولوژی همواره در خدمت شما

شما میتوانید بهترین های موتورولا را از ما خریداری کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار