رندرهای اولین گوشی هواوی با طراحی پاپ آپ درز کرد

123046794a055750016ccbe4880e82a2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هواوی در حال آماده شدن برای عرضه‌ی یک محصول جدید از سری P به همراه طراحی پاپ آپ می‌باشد. براساس گزارش های موجود این دستگاه هواوی پی اسمارت زد نام خواهد داشت که و بسیار شبیه به ویوو نکس اس و اوپو فایند ایکس طراحی شده است.

رندرهای جدید این دستگاه به وسیله‌ی Mobielkopen منتشر شده است که پیش از این هم برخی از مشخصات پی اسمارت زد را افشا کرده بود. پی اسمارت زد هواوی دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲.۰ است که درون پاپ آپ آن تعبیه شده است. همین امر سبب شده است که هواوی بتواند از صفحه نمایش کامل با کمترین حاشیه یا همان آلترا فول ویو بهره ببرد.

به نظر می‌رسد این دستگاه دارای یک نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی است که دارای کیفیت فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۳۴۰ پیکسل است و نسبت بدنه به نمایشگر آن در حدود ۱۹.۵:۹ می‌باشد. درست مانند پی اسمارت ۲۰۱۹ و پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ این دستگاه از یک تراشه‌ی کایرین ۷۱۰ بهره می‌برد که به خوبی می تواند در حد و اندازه‌ی یک میان رده‌ به شما پاسخ دهد.

پی اسمارت زد این تراشه را با یک م ۴ گیگابایتی جفت کرده است و در نسخه‌ی دیگری شاهد رم ۶ گیگابایتی نیز هستیم. به نظر می رسد که این دستگاه انرژی خود را از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تامین می کند. این دستگاه دارای یک دوربین دوگانه بر روی پنل پشتی خود است که شامل لنزهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی می‌باشد و به ترتیب دارای گشودگی دیافراگم ۱.۸ و ۲.۴ می‌باشند.همچنین در قسمت پشتی شاهد یک حسگر اثرانگشت نیز هستیم. پی اسمارت زد هواوی در حدود ۲۱۰ یورو قیمت گذاری شده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار