حجم بازی Days Gone مشخص شد

8dd950511e681f6e0a3643255fb0060a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازی Days Gone به‌عنوان یکی از بازی‌های انحصاری کمپانی سونی تنها تا ۲ هفته دیگر عرضه خواهد شد از این‌رو بدیهی است که اخبار و اطلاعات زیادی درباره این بازی منتشر شود که ذهن کاربران و علاقه‌مندان به این بازی را مشغول کند. یکی از این اخبار این است که برای نصب این بازی بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ خود باید فضای زیادی را خالی کنید چراکه این بازی حجم زیادی دارد. براساس برخی از اخبار و اطلاعاتی که در زمینه میزان حجم بالای بازی مذکور منتشر شده است حجمی که این بازی اشغال می‌کند چیزی برابر با ۶۷ گیگابایت است.

البته گفته شده است که  بازی Days Gone در روزهای ابتدایی عرضه خود بهینه‌سازی‌ها لازم را دریافت می‌کند تا حجم زیادی را بر روی کنسول بازی کاربران اشغال نکند و از طرفی این بهینه‌سازی‌ها موجب می‌شود تا باگ‌های این بازی نیز از اصلاح شوند و هیچ باگ و مشکلی در آن وجود نداشته باشد. البته باید تا زمان عرضه این بازی و انتشار بهینه‌سازهای آن باشیم تا با جزئیات بیشتری در این زمینه آشنا شویم.

به‌نظر می‌رسد که بازی Days Gone یک بازی کاملا هیجان‌انگیز و چالشی باشد چراکه قرار است در این بازی با دسته ۵۰ الی ۵۰۰ تایی زامبی‌ها روبه‌رو شوید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار