جدیدترین میان رده اوپو با نمایشگر بزرگ رونمایی شد

91f13ccf05cf24502372ee5a95bfe379
زمان مطالعه: 1 دقیقه

جدیدترین میان رده اوپو با نمایشگر بزرگ رونمایی شد

قبل از اینکه گوشی جدید میان‌رده اوپو با نمایشگری بزرگ از راه برسد اطلاعاتی از این گوشی هوشمند در فضای اینترنت لو رفته بود اما حالا این گوشی هوشمند به‌طور رسمی رونمایی شده است.

صفحه‌نمایشی که در این گوشی هوشمند به‌کار برده شده است ۶.۱ اینچ است و  از رزولوشن ۷۲۰*۱۵۶۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ برخوردار است. در این صفحه نمایش یک بریدگی قطره‌ای تعبیه شده که موجب شده ۸۷.۴ درصد از بدنه به آن اختصاص داده شود.

میان‌رده اوپو با نام A1k  معرفی شده است که از پردازنده مدیاتک هلیو پی ۲۲ برخوردار بوده و علاوه‌بر این مجهز به ۲ گیگابایت رم با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. سیستم‌عامل این گوشی میان‌رده به‌طور پیش‌فرض اندروید پای با رابط کاربری Color 6.0 است. در زمینه دوربین اصلی این گوشی لازم است اشاره کنیم که به دلیل میان‌رده بودن آن از  یک دوربین تکی ۸ مگاپیکسلی در آن استفاده شده است. دوربین سلفی آن نیز  ۵ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.0 است.

این گوشی هوشمند از دو سیم کارت و یک جک ۳.۵ میلیمتری هدفون استفاده می‌کند. باتری این دیوایس نیز یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که با پورت میکرو یو اس بی قابل شارژ خواهد بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار