تعداد دستگاه های ویندوز ۱۰ به ۱ میلیارد رسید

eb0fea698dc4e57a39452f834cdb0795
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تعداد دستگاه های ویندوز ۱۰ به ۱ میلیارد رسید

چهار سال است که از عرضه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ می‌گذرد. این سیستم‌عامل پس از گذشت این مدت زمان طولانی توانسته بر روی ۸۲۵ میلیون دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد.

در سال ۲۰۱۵ بود که کمپانی مایکروسافت با افتخار سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را منتشر کرد. این کمپانی پیش‌بینی کرده بود که این سیستم‌عامل پس از عرضه و گذشت ۲ الی ۳ سال بر روی یک میلیارد دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد اما اکنون چهار سال است که از عرضه این سیستم‌عامل می‌گذرد و تعداد دستگاه‌هایی که از این ویندوز استفاده کرده‌اند هنوز به یک میلیارد نرسیده و تنها به تعداد ۸۲۵ میلیون رسیده است.

البته بر اساس این آمار نمی‌توان گفت که عملکرد سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ از زمان عرضه تاکنون بد بوده است چراکه این سیستم‌عامل در این مدت زمان عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه داده است و اینطور که به‌ نظر می‌رسد خود کمپانی مایکروسافت نیز از این سیستم‌عامل راضی است. از این‌رو هدف از بررسی تعداد دستگاه‌هایی که به این سیستم‌عامل مجهز هستند تنها مقایسه بین آمار واقعی و آنچه که کمپانی مایکروسافت پیش‌بینی کرده بوده، است.

البته کمپانی مایکروسافت باتوجه به اینکه آماد تعداد دستگاه‌هایی که در حال حاضر از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند متناسب با آنچه که قبلا گفته بوده نیست، مدتی است که از انتشار آماد تعداد دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، خودداری می‌کند البته کاربران با جستجو در اسناد داخلی این کمپانی و یا حدس و گمان‌هایی که در فضای اینترنت منتشر می‌شود به هر حال متوجه می‌شوند که چه تعداد دستگاه به این سیستم‌عامل مجهز هستند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار