امسال هم از تاچ آیدی برای آیفون ۱۳ خبری نیست

c4c6c887d22dedb9071ab7cf0a03c7b9
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارشات منتشر شده از خبرنگاران بلومبرگ؛ شایعات منتشر شده در رابطه با برخورداری آیفون ۱۳ از حسگر های تاچ آیدی و فیس آیدی زیر نمایشگر کذب است، و دور از انتظار است که کمپانی اپل جدیدترین گوشی خود را به تاچ آیدی زیر صفحه نمایش مجهز کند. در ادامه خبر با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در این رابطه کسب کنید.

یکی از گزارشگران بلومبرگ به نام مارک گورمن؛ خبری را منتشر کرده مبنی بر اینکه امکان به کار گیری تکنولوژی حسگر تاچ آیدی زیر نمایشگر در گوشی های آیفون حداقل در سال جاری وجود ندارد، این در حالی است که غول فناوری جهان در حال آزمایش این سیستم بر روی گوشی های هوشمند خود است. گورمن به کارگیری حسگر تاچ آیدی و فیس آیدی زیر نمایشگر را از اهداف بلند مدت کمپانی اپل می داند، و بعید میداند که این شرکت در سال ۲۰۲۱ این سیستم را بر روی گوشی های خود پیاده کند.

بدیهی است که هر چه به زمان رونمایی از پرچمداران کوپرتینویی ها نزدیک می شویم بازار شایعات نیز گرمتر می شوند و افشاگران اخبار زیادی را در رابطه با آن دستگاه بیان می کنند. اما خبرنگاران بلومبرگ بر این عقیده اند که هدف کمپانی مذکور این است که از طراحی شرکت سامسونگ در تولید گلکسی زد فولد ۳ بهره ببرد و از برخی جهات این گوشی را الگوی خود قرار دهد. این خبرگزاری در ادامه بیان می کند که این کمپانی بزرگ از ترفند ها و طرق مختلف می تواند سیستم فیس آیدی و تاچ آیدی در گوشی های خود پیاده سازی کند. به طور مثال؛ امکان به کارگیری فیس آیدی زیر نمایشگر در مدل های گران قیمت آیفون و به کارگیری فیس آیدی در ناچ بالای صفحه نمایش را در مدل هایی با قیمت پایین و حتی پایین رده ایجاد کند. البته که سناریوی دیگر نیز وجود دارد که مدل های پرچمدار خود را به فیس آیدی زیر نمایشگر و مدل های ارزان قیمت و پایین رده را به تاچ آیدی زیر نمایشگر مجهز کند. بنابر خبرها و شایعات موجود، وجود فیس آیدی در گوشی های آیفون جزء اهداف بلند مدت این شرکت است البته که به راحتی می تواند تاچ آیدی زیر صفحه نمایش را در گوشی های پایین رده خود به کار گیرد.

طبق گزارش یکی از تحلیلگران معتبر شرکت اپل، این کمپانی می تواند تکنولوژی تاچ آیدی داخل صفحه نمایش را برای گوشی های تولیدی در سال ۲۰۲۲ اعمال کند که احتمالا با نام آیفون ۱۴ عرضه خواهند شد. با تمام این اوصاف باید منتظر رونمایی شرکت اپل از جدیدترین محصول خود یعنی آیفون ۱۳ باشیم تا اطلاعات جامع و کاملی را در این باره کسب کنیم.

منبع: ۹to5mac

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار