انتشار جزئیات سخت افزاری وان پلاس ۵

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت وان پلاس قصد داشته بزودی پرچمدار جدید خود وان پلاس ۵ را معرفی کند. گوشی هوشمندی که با مشخصات بزرگی همراه بوده و انتظار می رود بتواند به رقیب سرسختی برای دیگر پرچمداران تبدیل شود.

تاکنون شایعاتی پیرامون وان پلاس ۵ را شاهد بودیم اما به تازگی یکی از خرده فروشان با لیست کردن این گوشی هوشمند، مشخصات آن را به بیرون درز داده است.

براساس گزارش ها وان پلاس ۵ از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی QHD، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی LPDDR4، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی یا ۱۲۸ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت، قابلیت شارژ سریع و باتری بیش از ۳۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

اگر این مشخصات آشکاری حقیقی باشد باید انتظار داشت کمپانی چینی بتواند در زمینه معرفی پرچمدار موفق باشد. جزئیات بیشتری در کار نبوده و در سال گذشته شرکت مذکور پرچمدارش را با نام وان پلاس ۳ عرضه داشت.

البته وان پلاس ۳ از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می برد که موجب شد شرکت مذکور تصمیم گیرد اواخر سال ۲۰۱۶ نسخه دیگری از پرچمدارش را با نام وان پلاس ۳T با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ عرضه دارد.

گفته می شود وان پلاس مایل نیست وان پلاس بعدی را با نام وان پلاس ۴ عرضه دارد. شایان ذکر بوده عمر تاسیس وان پلاس بسیار کوتاه بوده و در این مدت موفق شد با عرضه گوشی های هوشمند قابل توجه فروش بالایی را برای خود رقم زند.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا بزودی شرکت مذکور این اسمارتفون را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. همانطور که می دانید پیرامون هر گوشی هوشمندی شایعه فراوان بوده و تا زمانی که معرفی نشود نمی توان به حقیقت دست یافت.

البته احتمال می رود مشخصات مورد بحث حقیقی باشد و دور از شایعه محسوب شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار