احتمال معرفی گلکسی A70 و A60

cb2e4dbba700628bf4b139142f998031
زمان مطالعه: 1 دقیقه

براساس اخبار منتشرشده قرار است که در تاریخ ۱۰ آوریل یعنی ۲۱ فروردین رویدادی توسط شعبه چینی کمپانی سامسونگ برگذار گردد که احتمالا این کمپانی قصد دارد در این رویداد به معرفی گوشی‌های هوشمند جدید خود شامل A70 و همچنین A60 بپردازد. درضمن لازم است اشاره کنیم که خود این شعبه چینی سامسونگ این خبر را تایید کرده است که قرار است در تاریخ مذکور رویداد بزرگی را ترتیب دهد اما این خبر که قرار است دو گوشی هوشمند مذکور در این رویداد توسط این کمپانی معرفی گردند هنوز یک احتمال است.

البته گوشی هوشمند گلکسی A70 در کره جنوبی معرفی شده است و مشخصات فنی و جزئیات آن به‌خوبی اعلام شده است. براساس اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شده است، از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع AMOLED بهره‌مند است که طراحی آن براساس Infinity-U صورت گرفته است. علاوه‌بر این دارای یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در دوربین سلفی خود است البته سنسورهایی که در دوربین اصلی این گوشی مورد استفاده قرار گرفته‌اند ۳۲، ۸ و ۵ مگاپیکسلی است.

این گوشی در دو مدل عرضه خواهد شد که مدل اول آن دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت حافظه رم است و مدل دومی آن نیز دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم است. قیمت مدل اول این گوشی برابر با ۴۴۶ دلار و قیمت مدل دوم آن برابر با ۴۹۱ دلار است.

برعکس گوشی A70، گوشی A60 در هیچ بازاری معرفی نشده است و قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل در چین معرفی گردد. احتمالا صفحه نمایش این گوشی ۶.۳ اینچ است. دوربین عقب آن از سه سنسور ۱۶، ۸ و ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز از سنسور ۳۲ مگاپیکسل تشکیل شده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار