آیپد یک کاربر آمریکایی تا سال ۲۰۶۷ میلادی قفل شد

55367b41cb1527cca4befb060fbb9c37
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در اثر شیطنت‌های یک کودک سه ساله با آیپد پدرش که گویا قصد داشته است وارد آن دیوایس شود و از وارد کردن رمز عبور غلط بسیار لذت می‌برده است، این آیپد تا سال ۲۰۶۷ میلادی یعنی ۴۸ سال و ۶ ماه دیگر قفل شد.

مطمعنا خیلی تعجب کرده‌اید و حتی شاید این مسئله برای شما کار احمقانه‌ای به‌نظر برسد اما باید اشاره کنیم که با بلاهایی که این کودک سه ساله کنجکاو بر اثر این آیپد آورده است، بدیهی است که تا ۴۸ سال و ۶ ماه دیگر قفل شود. به‌گونه‌ای که این کودک برای اولین بار رمز عبور را به تعداد ۶ بار اشتباه وارد کرده است و آیپد برای مدت زمان کوتاهی قفل شده است اما پس از فعال‌شدن دوباره آن، این کودک مجددا ۶ بار دیگر رمز عبور غلطی وارد کرده است و مجددا این دیوایس برای مدت زمانی قفل شده است و دوباره فعال شده است.

این کودک به قدری در واردشدن به این دیوایس مسر بوده است که ۷ بار دیگر دقیقا این کار را تکرار کرده است و همانطور که می‌دانید هر باری که آیپد از زدن ۶ بار رمز اشتباه قفل شود میزان زمان بازشدن آن به طور صعودی افزایش پیدا می‌کند از این‌رو با تعداد دفعات بسیار زیادی که این کودک پسورد اشتباه وارد کرده است این دیوایس تا ۴۸ سال دیگر قفل شده  است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار