آپدیت اندروید ۹ پای در چه تاریخی برای V35 ،V30 و V40 ThinQ منتشر خواهد شد؟

3998391aa5977a8828c18051f85f8ec9
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همانطور که می‌دانید کمپانی سامسونگ در انتشار بروزرسانی‌هایی که وعده‌ آن‌ها را می‌دهد خیلی بد قول است البته به جزء این دو سال اخیر که بیشتر بر روی انتشار بروزرسانی‌های گوشی‌های خود متمرکز شده است. اما کمپانی که در این زمینه حتی از سامسونگ هم بد قول‌تر است کمپانی ال جی است.

با تمام این بدقولی‌ها بالاخره کمپانی ال جی به‌روزرسانی آپدیت اندروید ۹ پای را برای گوشی‌های هوشمند V35 ،V30  و V40 ThinQ  منتشر کرد. احتمالا این سیستم‌عامل تا نیمه دوم سال میلادی جاری برای گوشی‌های هوشمند مذکور منتشر می‌شود. البته باید اشاره کنیم که این بروزرسانی تنها برای این گوشی‌ها در بازار کره جنوبی منتشر شده است بنابراین امیدواریم که کمپانی ال جی به بدقولی‌های خود در زمینه تاخیر در انتشار این بروزرسانی در سایر نقاط دنیا پایان دهد و این بروزرسانی‌ را برای سایر کشورهای دنیا نیز منتشر کند.

متاسفانه اطلاعات و اخبار بیشتری از انتشار این بروزرسانی در سایر نقاط دنیا منتشر نشده است و درصورتی که قرار باشد بروزرسانی اندروید ۹ پای برای گوشی‌های مذکور در نقاط دیگر منتشر شود اطلاعات کامل‌تری در فضای اینترنت اعلام خواهد شد که در آینده شما را از آن‌ها بی‌خبر نخواهیم گذاشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار