ویوو ایکس ۲۱اس زیبا و کارآمد

f77c241e04384a85c40afc8168a9f89f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ویوو  یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون است که در زیرمجموعه شرکت BBK فعالیت می کند و با اوپو و وان پلاس شریک تجاری محسوب می شود. سال جاری اسمارتفون های مختلفی توسط این کمپانی معرفی شد و به فروش رسید.

 شرکت ویوو در جدیدترین اقدام خود از گوشی هوشمند میان رده نسل جدید X21s رونمایی کرد که می توان آن را یک نسخه مشابه V11 همین کمپانی دانست. ویوو عمده محصولات خود را با پیشوند V یا X عرضه می دارد که در این بین سری X از قیمت و مشخصات بالاتری برخوردار است. در حالی که پیشتر ویوو V11 توسط کمپانی در هند رونمایی شده است. به تازگی چینی ها تصمیم می گیرند یک مدل جدید دیگر را به نام X21s رونمایی کنند. این اسمارتفون همانطور گفته شد یک برادر برای V11 محسوب شده و در بیشتر ویژگی ها یکسان است.

این اسمارتفون دقیقا مشخصات یکسانی با V11 داشته که سنسور زیر انگشت را دربرمی گیرد. طراحی X21s بسیار شیک و زیبا به نظر می رسد و نظر هر فردی را به خود جلب می کند.این محصول شرکت ویوو از رابط کاربری FunTouch OS 4.5  و سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو برخوردار است. از مشخصات اسمارتفون مذکور باید به صفحه نمایش ۶.۴۱ اینچی FHD+ AMOLED، پردازنده هشت هسته ای، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۲و ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری و زمان عرضه ۱۵ نوامبر اشاره کرد.

به هر حال جهت کسب جزئیات یبشتر باید به و بسایت ویوو مراجعه کنید و اطلاعات کامل را بدست آورید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار