vivo iQOO یک گوشی مخصوص گیمنگ به همراه اسنپدراگون ۸۵۵ و طراحی براق

12aef320bce47107347cce069873b815
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیش از این شایعاتی راجب گوشی جدید شرکت Vivo با ساب-برند iQOO با نام vivo iQOO بودیم. اما حالا شاهد نمایان شدن این دستگاه هستیم. vivo iQOO یک گوشی مخصوص گیمینگ به همراه بهترین و قوی ترین مشخصات ممکن است که به بالابردن شرکت vivo کمک خواهد کرد. همانطور که می‌دانید این دستگاه به همراه یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵، دوربین سه گانه و فست شارژ ۴۴ وات خواهد آمد.

شعار رسمی iQOO  «غول درون» است که می‌توان به راحتی آن را در این دستگاه مشاهده کرد. این دستگاه به همراه یک رم بیشتر از ۱۲ گیگ و یک حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگ می‌آید، و در آن از یک نمایشگر اولد با سایز ۶.۴ بهره گرفته شده است که دارای طراحی ناتچ قطره‌ای نیز هست. بر روی vivo iQOO یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

فست شارژ ۴۴ وات به این معنی است که شما می‌توانید باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری این دستگاه را تنها در ۴۵ دقیقه به طور کامل شارژ کنید. iQOO این دستگاه را در نسخه‌ی دیگری با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه‌ی داخلی نیز عرضه خواهد کرد که فست شارژ آن ۲۲.۵ وات است.

همانطور که گفتیم این دستگاه برای گیمرها طراحی شده است، بنابراین برای آن از یک «خنک کننده‌ی مایع» تعبیه شده است. البته این پایان کار نیست و برای اینکه این دستگاه عملکرد هرچه بهینه تری داشته باشد در آن از عواملی چون:

  • AI  توربو
  • توربوی مرکزی
  • شبکه‌ی توربو‌(Net Turbo)
  • خنک کننده‌ی توربو
  • گیم توربو

بهره گرفته شده است که به آن مولتی توربو گفته می‌شود. این قابلیت ها راه اندازی برنامه را ۳۰٪ افزایش می دهند، نرخ فریم بیش از ۷۰٪ و سوئیچ خودکار بین Wi-Fi و ۴G برای بازی بدون توقف انجام می‌شود.

vivo iQOO دستگاهی برای عکاسی و گیم

به طور معمول گوشی های مخصوص بازی و گوشی های مخصوص عکاسی از هم جدا هستند، این در حالی است که در vivo iQOO شاهد هر دو دستگاه هستیم. دوربین پشتی دارای یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی از نوع سونی IMX263 است که دارای قابلیت گسترش زاویه دید می‌باشد. در کنار آن دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (همراه با تکنولوژی دوال-پیکسل از خود vivo) و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای عمق تصویر تعبیه شده است.

قیمت گذاری

این دستگاه در سه مدل در دسترس خواهد بود که مشخصات و قیمت آن به شرح زیر است:

  • ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه‌ی داخلی با قیمت ۴۵۰ دلار
  • ۶ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه‌ی داخلی با قیمت ۴۹۰ دلار
  • ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه‌ی داخلی با قیمت ۶۱۰ دلار

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار