+Realme 9 Pro در بنچمارک گیک‌بنچ با تراشه Dimensity 920 و رم ۸ گیگابایت لیست شد

806c47d1dba3e913f3d75953ef73828a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدتی است که اخبار مربوط به رونمایی و عرضه گوشی‌های جدید سال ۲۰۲۲ به گوشمان می‌رسد. برندهای مختلف برای رقابت با یکدیگر در تلاش هستند تا از بازار عقب نمانند. در این میان طبق اخباری که مدتی قبل منتشر شده بود متوجه شدیم Realme به‌زودی جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود را به نام ریلمی ۹ روانه بازار می‌کند. این گوشی‌ها شامل دو مدل ریلمی ۹ پرو و ریلمی ۹ پرو پلاس هستند. در روز گذشته ریلمی ۹ پرو پلاس در بنچمارک گیگ‌بنچ دیده شد. طبق لیست گیگ‌بنچ گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس در تست‌های انجام شده تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۸۱۸ و ۲۳۲۴ را کسب کرده است.

همچنین طبق همین لیست گیگ‌بنچ گوشی جدید Realme یعنی ریلمی ۹ پرو پلاس از تراشه MediaTek Dimensity 920 با پشتیبانی از شبکه ۵G قدرت می‌گیرد. این تراشه مدیاتک از دو هسته با فرکانس ۲.۵۰ گیگاهرتزی و شش هسته با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتزی بهره خواهد برد. شناسه نسخه موجود در گیگ‌بنچ مدل RMX3393 است. این گوشی دارای حافظه رم ۸ گیگابایتی است که به‌احتمال زیاد تنها یکی از نسخه‌های ریلمی ۹ پرو پلاس خواهد بود. این گوشی بر اساس لیست گیگ‌بنچ با اندروید ۱۲ عرضه می‌شود.

Realme 9 Pro+

Realme 9 Pro+

مشخصات فنی گوشی Realme 9 Pro+

طبق شایعاتی که از قبل منتشر شده بود برخی از مشخصات فنی احتمالی ریلمی ۹ پروپلاس مشخص شده است. بر همین اساس نمایشگر ۶.۴۳ اینچی این گوشی از نوع AMOLED  خواهد بود و منبع تغذیه آن نیز باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ ۶۵ واتی است.

در بخش دوربین Realme 9 Pro+ شاهد دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی خواهیم بود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی قرار می‌گیرد. البته مدتی قبل تصاویر رندری از ریلمی ۹ پرو پلاس منتشر شد که طبق آن طراحی ظاهری این گوشی را مشاهده کردیم.

درمورد زمان عرضه باید بگوییم که ریلمی اخیرا ریلمی ۹i را روانه بازار کرده است و نسخه معمولی سری یعنی ریلمی ۹ نیز احتمالا در ماه مارس ۲۰۲۲ (اسفند فروردین) عرضه خواهد شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار