ُسونی و انتشار اندروید پای برای پرچمدار اوایل ۲۰۱۸

b2b4a5681b1c690fc1f87eb5865f6066
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سونی مدت زمان کوتاهی پس از انتشار اندروید ۹.۰ پای اعلام کرد که بزودی گوشی های هوشمند متعددی را با این سیستم عامل همراه می سازد. حال به تازگی گوشی های هوشمند بیشتری اندروید ۹.۰ پای را دریافت کردند.

در این بین همانطور که پیشتر سونی وعده اش را داده بود، به تازگی سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای برای دو گوشی هوشمند پیشین Xperia XZ2 و XZ2 Compact منتشر کرده است. دو اسمارتفون پرچمدار که اخیرا توسط ژاپنی ها معرفی شده و به بازار رسید. البته شرکت های مختلفی هستند که در حال آماده سازی برای انتشار سیستم عامل جدید دیوایس های خود می باشند و سونی نیز یکی از این کمپانیهاست.

گفتنیست که گوشی هوشمند Xperia XZ3 اولین اسمارتفون با سیستم عامل اندروید پای ۹.۰ سونی شناخته می شود و در نهایت باید Xperia XZ2 و XZ2 Compact  دیگر اسمارتفون های اندروید پای سونی به شمار آورد.

از آنجایی که Xperia XZ2 و XZ2 Compact از ماه آوریل فروش آن آغاز شد و یک مدل جدید محسوب می شود، عجیب نیست که بروزرسان اندروید ۹.۰ پای با گذشت مدت زمان کوتاهی برای آن دردسترس قرار گیرد.

از مشخصات Xperia XZ2 باید به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی ۱۰۸۰×۲۱۶۰ پیکسلی با پنل IPS LCD، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی، تراشه گرافیکی آدرنو ۶۰۸، دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳۱۸۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره داشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار