پایان فعالیت سونی در خاورمیانه

276abd982c1f562bb2d7b57e4fdd9b4b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان فعالیت سونی در خاورمیانه

اگر بخواهیم به یکی از شرکت های مطرح فعال در زمینه تولید گوشی هوشمند و برخی در این زمینه اشاره کنیم، بی شک سونی یکی از آنها می باشد. شرکتی که استارت خوبی داشته اما فرجام کاری آن موفقیت آمیز نبود.

براساس گزارش ها، شرکت سونی در نظر داشته فعالیت خود را در دو منطقه آفریقا و خاورمیانه به پایان برساند. موضوعی که تعجب بسیاری را بر آن داشت و به نظر رسیده شرکت ژاپنی برنامه هایی را برای نجات خود دارد.

گفتنیست تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون بسته شدن بخش موبایل سونی به گوش رسیده و هیچ یک توسط ژاپنی ها به تایید نرسید. اگر گزارش تازه انتشار یافته صحت داشته باشد، بزودی طرفداران این مناطق شرکت سونی شاهد محصولات کمپانی ژاپنی نخواهند بود.

هدف سونی از این برنامه کاهش هزینه ها و افزایش فروش بوده تا بتواند به راه خود ادامه دهد و موفقیتی را به دنبال داشته باشد. تاکنون با شایعات بسیاری رو به رو شدیم که با چنین خبری می توان آنها را دقیق دانست و به نوعی صحت دارد.

پیش بینی می شود کمپانی سونی بزودی این موضوع را روشن ساخته و تعیین نماید که دلیل خروج آن از این مناطق چیست. البته بیشتر موارد ناشی از فروش کم اسمارتفون ها در این مناطق می باشد و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار