مشخصات گلکسی تب S7 FE افشا شد

d66ce58fbefeb7458e0a1a559d6f0e24
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تبلتی که تحت نام “Galaxy Tab S7 Lite” اطلاعاتی از آن درز کرده‌است درواقع “Samsung Galaxy Tab S7 FE” نامیده می‌شود. این نام در یک لیست کنسول Google Play ذکرشده که به‌تازگی اطلاعاتی درباره آن منتشرشده است.

شرکت سامسونگ این تبلت میان‌رده را با نام گلکسی تب S7 FE معرفی کرده‌است تا از رویکرد نام‌گذاری جدید سامسونگ برای محصولات خوش قیمت سری گلکسی S20 و S21 پیروی کند. انتخاب پسوند FE با توجه به عرضه گلکسی S21 FE در آینده منطقی به نظر می‌رسد.

باتری این تبلت ۱۰،۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی (EB-BT975ABY) با همان فناوری شارژ سریع ۴۴ وات خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود مانند +S7، صفحه Fan Edition تنها با یک شارژر ۱۵ وات عرضه شود. احتمالا تبلت S7 FE باید شامل یک قلم S باشد که می‌تواند به صورت مغناطیسی به پشت تبلت ضربه بزند.

تفاوت اصلی Galaxy Tab S7 FE با خواهر و برادر جذاب آن در صفحه نمایش و چیپ‌ست خواهد بود. نمایشگر FE به جای پنل AMOLED از یک LCD  ۱۲.۴ اینچی (۲۵۶۰در۱۶۰۰پیکسل) بهره می برد و مشابه S7 خواهد بود، هنوز در مورد میزان تازه‌سازی خبری نیست.

گلکسی تب S7 FE

چیپست تبلت گلگسی S7 FE به جای S865 احتمالا کوالکام SM7225 خواهد بود که همان Snapdragon 750G است. بنابراین این دستگاه می‌تواند رقیب خوبی برای آیپد ایر ۲۰۲۰ و لنوو تب P11 پرو باشد. RAM آن نیز ظرفیت کمتری خواهد داشت و احتمالا دارای ظرفیت ۴ گیگابایت باشد، اما شایعاتی را هم مربوط به مدل ۶ گیگابایتی شنیده‌ایم. این تبلت دارای یک نسخه ۵G، یک نسخه فقط Wi-Fi و شاید یک LTE نیز مطابق با تبلت‌های S7 ممتاز باشد، هرچند که مورد آخر چندان مطمئن نیست. احتمالا در مدل ۵G قیمت بالاتری را برای کاربران درنظر می‌گیرد.

از دیگر ویژگی‌هایی این تبلت که در بسیاری از رندرهای فاش‌شده مشاهده می‌شود، می‌توان به بلندگوهای استریو و دوربین دوگانه در عقب (۸+۵ مگاپیکسل) اشاره کرد.

در اعلامیه‌های منتشرشده درباره Galaxy Tab S7 FE هنوز هیچ تاریخی برای عرضه آن تعیین نشده است. در مورد قیمت این تبلت شایعاتی هست که بخاطر نوع چیپستی که در آن استفاده شده می‌توانیم امیدوار باشیم که قیمت تبلت جدید سامسونگ از گلکسی تب S6 لایت (با قیمت ۳۵۰ دلار) بالاتر نرود و کمتر از ۷۰۰ یورو باشد، اما قیمت دقیق آن را نمی‌دانیم چقدر است.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار