نماد سایت اخبار تکنولوژی ، راهنمای خرید موبایل و تبلت و … – دیجی دو

آغاز فروش گلکسی تب اس ۴ در بازارهای آسیایی

c5d29d4b44901360101d31c0610348a3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آغاز فروش گلکسی تب اس ۴ در بازارهای آسیایی

شرکت سامسونگ تبلت پرچمدار گلکسی تب اس ۴ را در آگوست سال جاری معرفی کرد. تبلتی که طراحی پریمیومی داشته و با مشخصات بزرگی همراست که می توان آن را محصول برجسته شرکت کره ای دانست.

در حالی که چند ماهی از عرضه آن می گذرد به تازگی سامسونگ گلکسی تب اس ۴ را در بازارهای آسیایی عرضه کرد. از مشخصات گلکسی تب اس ۴ باید به صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی WQXGA 16:10 Super AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰*۱۶۰۰ پیکسلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ با تراشه گرافیکی Adreno 540، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با قابلیت ارتقا، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۷۳۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

چنین مشخصاتی نشان از پرچمدار بودن گلکسی تب اس ۴ است. این تبلت قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن را داشته و در دیگر ویژگی ها باید به پشتیبانی از شبکه ۴G LTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ ac ، بلوتوث ۵.۰، USB 3.1 Type-C، سیستم صوتی دالبی اتمز با اسپیکرهای استریو ساخت AKG و چندی دیگر پرداخت.

در حال حاضر گلکسی تب اس ۴ با قیمت بیش از ۸۰۰ دلار در برخی بازارهای آسیایی برای فروش دردسترس قرار گرفته است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی شرکت سامسونگ مراجعه کنید.

منبع

خروج از نسخه موبایل