گلکسی J3/J1 و A3 2016 دیگر بروزرسانی امنیتی دریافت نمی کنند

9f8b119ed04ac055e183c95f81c050fc
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ در حال حاضر روی دیوایس های جدیدی خود فوکوسی کرده و قصد داشته بروزرسانی های عمده را برای آنها به مراتب منتشر کند. همچنین مدت زمان طولانی نیز از آنها پشتیبانی خواهد کرد تا همیشه مشتریان را راضی نگه دارد. حال به نظر می رسد سه مدل گلکسی J3/J1 و A3 2016 این برند دیگر دریافت کننده بروزرسان امنیتی نیستند و بزودی کره ای از انتشار آپدیت دست خواهند کشید. به گفته این شرکت سه مدل موردبحث در سال ۲۰۱۸ هیچ بروزرسان امنیتی دریافت نمی کنند.

این شرکت به تازگی صفحه لیست محصولاتی که بروزرسان امنیتی دریافت می کنند از نام سه مدل گلکسی J3/J1 و A3 2016 خالی کرده است. در سوی دیگر چهار دستگاه Galaxy A8 (2018), Galaxy A8+ (2018), Galaxy J2 (2018)و  Galaxy Tab Active2 به صفحه موردنظر افزوده شدند و تا چندسالی بروزرسان برای آنها منتشر خواهد شد.

در لیست موردبحث تنها گوشی هوشمند  Galaxy A8+2018 بروزرسان ماهانه دریافت می کند و سایر مدل ها به شکل سه ماهه دریافت کننده بروزرسانی خواهند بود. سامسونگ در نظر داشته مدل های قدیمی را از لیست محصولاتش حذف کرده و محصولات جدید را بیافزاید. این عمل سامسونگ عجیب نیست و همیشه چنین اقدامی را انجام می دهد، در این بین کمپانی کره ای برای سال ۲۰۱۸ نیز بروزرسانی در این بخش انجام داده که براساس آن مدل هایی قدیمی حذف و مدل های جدید افزوده شدند.

پرچمداران نیز همیشه دریافت کننده بروزرسانی هستند اما با گذشت زمان حتی پرچمداران نیز بروزرسانی از سوی سامسونگ دریافت نمی کنند. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ چه برنامه ای در سر داشته و آیا می توان شاهد معرفی نسل جدید میان رده های کمپانی بود. برای کسب جزئیات کافی باید منتظر ماند تا مشخص شود کره ای ها چه برنامه ای در سر دارند و آیا می توان مدل جدید دیگری در لیست مشاهده کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار