انتشار تصویر رندر شده نوکیا ۹

5a4ef3de5594941fb2da3b915606a2d4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصویر رندر شده نوکیا ۹

شرکت نوکیا پیشتر وعده داد بزودی پرچمدار قابل توجهی را به نام نوکیا ۹ معرفی می کند. اسمارتفونی که در کنار طراحی باکیفیت، مشخصات قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شده و می تواند تجربه کاربری بزرگی داشته باشد.

تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون محصول نوکیا رو به رو شدیم اما هیچ یک تصویری با خود به همراه نداشتند. به تازگی تصویر رندر شده از نوکیا ۹ منتشر شده که آن را با ۵ دوربین در عقب نشان می دهد.

این سنسورها توسط زایس توسعه یافته و باید آن را در نوع خود قابل توجه دانست. زایس همکاری چندین ساله ای با HMD و نوکیا داشته از این رو نخستین بار نیست که شاهد چنین همکاری هستیم.

در قسمت جلو پنلی شبیه به گوشی های هوشمند سری X این کمپانی قابل مشاهده است. اطلاعات سخت افزاری دقیقی از گوشی هوشمند نوکیا در دست نیست تا به آن پرداخت اما می توان انتظار داشت محصول کمپانی HMD ویژگی های بزرگی را در بر داشته باشد.

از مشخصات احتمالی نوکیا ۹ باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی QHD+، حافظه رم ۸ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ هشت هسته ای، حافظه داخلی ۶۴ یا ۲۵۶ گیگابایتی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، دوربین اصلی ۵ گانه، دوربین سلفی دوگانه و برخی دیگر اشاره داشت.

اطلاعات کافی در دست نیست و نوکیا امیدوار بوده در آینده نزدیک به معرفی این گوشی هوشمند جدید خود بپردازد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی‌توان به شایعات بی اساس اشاره داشت.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار