ساعت های هوشمند ریلمی به همراه سه هدفون جدید رونمایی شدند

cbb2cc8e999932304f590316f8615998
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت ریلمی طی اخباری از ساعت های هوشمند جدید خود به نام ریلمی واچ ۲، واچ ۲ پرو رونمایی نمود. همچنین در کنار این دو ساعت هوشمند از هدفون های بادز وایرلس ۲، بادز وایرلس ۲ نئو و بادز Q2 نئو نیز رونمایی نمود.

ساعت های هوشمند ریلمی ریلمی واچ ۲ریلمی واچ ۲

برند ریلمی در سال های قبل از اولین ساعت هوشمند خود به نام ریلمی واچ رونمایی کرد و آن را روانه بازار کرد. بعد از گذشت مدتی با اضافه کردن برخی ویژگی های جدید ریلمی واچ s خود را به کاربران خود معرفی نمود. اما اکنون این برند از ریلمی واچ ۲ خود پرده برداشت. ریلمی واچ ۲ با تغییرات جزئی به علاقه مندان خود معرفی شد.

ریلمی واچ ۲ دارای برخی ویژگی های بسیار خاص است که برای کاربران بسیار حائز اهمیت می باشد. برای مثال این ساعت هوشمند دارای ۱۰۰ واچ فیس گوناگون و بسیار متنوع است. همچنین دارای ۹۰ حالت ورزشی نیز می باشد. با استفاده از این ساعت هوشمند می توانید میزان اکسیژن بدن و میزان ضربان قلب خود را اندازه گیری کنید. این ساعت هوشمند ریلمی دارای یک صفحه نمایشگر مستطیل شکل رنگی ۱.۴ اینچی است. صفحه نمایش این ساعت از نوع LED می باشد. شرکت ریلمی ادعا کرده است که این ساعت هوشمند با یک بار شارژ کامل، می تواند تا ۱۲ روز برای کاربر کار کند. براساس اخبار به دست آمده از ریلمی واچ ۲، این ساعت هوشمند با قیمت ۴۷ دلار در تاریخ ۴ مرداد ماه به بازار عرضه خواهد شد و افراد می توانند آن را خریداری کنند.

ساعت های هوشمند ریلمی ریلمی واچ ۲ پروریلمی واچ ۲ پرو

پس از ریلمی واچ S، ساعت هوشمند جدید ریلمی به نام واچ S پرو به بازار عرضه شد. این ساعت دارای ویژگی های منحصر به فرد دیگری مانند نمایشگر اولد و طراحی بهتر است. این برند، روند رو به پیشرفت خود را ادامه داده است. از این رو این شرکت، ریلمی واچ ۲ پرو خود را با تغییرات بسیار اندک اما ظریف و در عین حال قابل توجه به علاقه مندان و طرفداران خود معرفی نموده است.

ریلمی واچ ۲ پرو از یک نمایشگر ۱.۷۵ اینچی بهره می برد. همچنین سیستم موقعیت مکانی در این نسخه از دقت بالاتری برخوردار است. ظرفیت باتری این ساعت هوشمند به گونه ای است که با یکبار شارژ به مدت دو هفته برای شما کار خواهد کرد. ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ پرو با قیمت ۶۷ دلار در تاریخ ۴ مرداد ماه نیز وارد بازار خواهد شد.

ساعت های هوشمند ریلمی ریلمی بادز وایرلس ۲ریلمی بادز وایرلس ۲

ریلمی بادز وایرلس جز آن دسته از هدفون هایی است که می تواند برای افراد خاصی بسیار جذاب باشد. این هدفون برای افرادی مناسب است که دوست ندارند از هدفون های کاملا بی سیم استفاده نمایند. این هدفون ریلمی دارای برخی ویژگی های خاص مانند قابلیت لغو نویز فعال می باشد. همچنین ریلمی بادز وایرلس ۲ دارای عمر باتری بهتری به نسبت نسخه های قبل است.

هدفون جدید ریلمی بادز وایرلس ۲ دارای درایورهای تقویت کننده صدای بیس ۱۳.۶ میلی متری می باشد. باتری این هدفون به گونه ای است که شما می توانید تا ۲۲ ساعت با آن کار کنید. این هدفون با توجه به قابلیت تاخیر ۸۸ میلی ثانیه ای و عملکرد بهتر در حین بازی، می تواند بهترین گزینه برای گیمرها باشد. این هدفون با قیمت ۳۰ دلار در تاریخ ۴ مرداد به بازار عرضه می گردد.

ساعت های هوشمند ریلمی ریلمی بادز وایرلس ۲ نئوریلمی بادز وایرلس ۲ نئو

ریلمی بادز وایرلس ۲ نئو دارای برخی ویژگی های اصلی ریلمی بادز وایرلس ۲ می باشد. اما از آن جایی که این شرکت قصد بر کاهش هزینه های خود را دارد، تغییراتی را بر روی این هدفون اعمال نموده است.

هدفون بادز وایرلس ۲ از درایوهای دینامیکی ۱۱.۲ میل متری بهره می برد. همچنین این هدفون با توجه به دارا بودن استانداردهای ۴IPX، ضد آب می باشد. بنابراین وزشکاران بی هیچ دغدغه ای می توانند از این هدفون در باشگاه استفاده کنند. از آن جایی که این هدفون با قیمت کمتر به بازار عرضه خواهد شد و مقرون به صرفه تر است از سیستم ANC پشتیبانی نخواهد کرد. فقط در صورت مکالمه می تواند نویز محیط را حذف کند. این هدفون با قیمت ۲۰ دلار در همان تاریخ با محصولات بالا به بازار معرفی خواهد شد.

ساعت های هوشمند ریلمی ریلمی بادز Q۲ نئوریلمی بادز Q۲ نئو

یکی از ویژگی های منحصر به فرد در ریلمی بادز Q2 نئو، درایورهای تقویت کننده صدای بیش ۱۰ میلی متری می باشد. شرکت ریلمی بیان نموده است که این هدفون در صورت شارژ کامل تا ۲۰ ساعت برای کاربران کار می کند. همچنین این هدفون دارای ویژگی تاخیر ۸۸ میلی ثانیه ای در حین بازی است که باز هم برای گیمرهای می توانید بهترین و لذت بخش ترین انتخاب باشد. این محصول ریلمی در تاریخ ۷ مرداد ماه با قیمت ۲۱ دلار روانه بازار خواهد شد.

منبع: xda-developers

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار