Realme 3 Pro به همراه پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ رسمی شد

e6105cd8ab7609b22f4adfc4ba3a7140
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی هوشمند Realme 3 Pro بالاخره پس از تیزرهای مختلف به طور رسمی معرفی و مشخصات آن به طور کامل لیست شد. این دستگاه دارای یک نمایشگر ۶.۳ اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس خواهد بود که قلب تپنده‌ی زیر آن را یک اسنپدراگون ۷۱۰ تشکیل می‌دهد، این پردازنده در اکثر گوشی های میان رده دیده می‌شود و بسیار شناخته شده است. Realme  این دستگاه را به عنوان جایگزینی برای Realme 3 عرضه کرده است و در آن دوربین ها و رم ها را بهبود بخشیده است.

نسخه‌ی قبلی دارای یک دوربین دوگانه با سنسور های ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی بود و در قسمت جلویی آن نیز یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده بود. اما در Realme 3 Pro دوربین دوگانه پشتی از لنزهای ۱۶ و ۵ بهره می‌برند و دوربین سلفی از ۱۳ به ۲۵ ارتقاء یافته است. هر دو دستگاه دارای حسگر اثر انگشت بر روی پنل پشتی هستند.

همانطور که گفته شد قلب تپنده‌ی این دستگاه میان رده یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ است که در کنار سه کانفیگ زیر قرار گرفته است:

  • ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • ۶ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی

که البته شما می‌توانید با استفاده از یک میکرو اس دی حافظه‌ی آن را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید. Realme 3 Pro بر روی Color OS 6 اجرا می‌شود که بر مبنای اندروید پای است و دوربین های آن دارای قابلیت های زیادی از جمله کروما بوست، تصویر برداری در تاریکی، نایت اسکیپ مود و … می‌باشد. و حتی می‌تواند اسلوموشن را پیاده سازی کند.

Realme 3 Pro دارای یک باتری ۴۰۴۵ میلی آمپری است که از فست شارژ ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و از شارژ نوع USB بهره می‌برد.

این دستگاه در رنگ های خاکستری، آبی و ارغوانی روشن و با قیمت پایه‌ای ۲۰۰ دلار برای نسخه‌ی ۴/۱۲۸ عرضه خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار