انتشار اطلاعات جدید از ریزرفون ۲

d902e8529e022b3429ff0e3878a3039b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار اطلاعات جدید از ریزرفون ۲

شرکت ریزر پیشتر تایید کرد که قصد داشته بزودی پرچمدار جدید خود را به نام ریزرفون ۲ معرفی کند. اسمارتفونی که مشخصات قابل توجهی داشته و طراحی بروزرسانی شده نیز برای آن در نظر گرفته می شود.

پیشتر در پایگاه داده Geekbench، بنچمارک گوشی هوشمند ریزرفون ۲ آشکار شد. در این بنچمارک کاملا به نام ریزرفون ۲ نیز اشاره شده و شماره مدلی در کار نیست. این اسمارتفون در تست چند هسته ای امتیاز ۲۰۲۶ و در تست چند هسته ای به امتیاز ۸۲۳۴ دست یافت.

ریزرفون ۲ به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ با فرکانس ۱.۷۷ گیگاهرتزی، تراشه گرافیکی آدرنو ۶۳۰، حافظه رم ۸ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو مجهز است. انتظار می رفت شرکت ریزر سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای را در نظر گیرد اما خبری از نسخه جدید سیستم عامل گوگل نیست.

به تازگی در پایگاه داده انتوتو این اسمارتفون با مشخصاتی چون صفحه نمایش ۵.۷ اینچی ۱۴۴۰*۲۵۶۰ پیکسلی ایگزو LCD، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ ، حافظه رم ۸ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی بهبودیافته و چندی دیگر رویت شد.

به هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا زمان رونمایی که احتمالا اواخر سال جاری می باشد، منتظر ماند. پیش بینی می شود تا اواخر سال جاری ریزر از این پرچمدار نسل جدید رونمایی کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار