انتشار جزئیات جدید از نوکیا ۸.۱

0434633465a8005ef63feddf095bf1af
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت نوکیا در تلاش است تا گوشی های هوشمند اندرویدی خود را متنوع تر از قبل سازد. اسمارتفون هایی که طراحی همانند گوشی های هوشمند نسل جدید داشته و چیزی دست کم نخواهند داشت. به تازگی اطلاعات و تصویر جدیدی مربوط به نوکیا ۸.۱ نسخه بین المللی نوکیا X7 شرکت اچ ام دی منتشر شد.

نخست آن که در طراحی باید به صفحه نمایش ناچ، دوربین اصلی دوگانه عمودی با فلاش LED در کنار آن و سنسور اثرانگشتی در بخش عقب اشاره کرد. در سوی دیگر جزئیات سخت افزاری نوکیا ۸.۱ نیز آشکار شده و این گوشی هوشمند را منحصربفرد جلوه می دهد.

از مشخصات اصلی نوکیا ۸.۱ باید به صفحه نمایش ۶.۱۸ اینچی  Full HD+ با نسبت تصویر ۱۸.۷:۹ ، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۷۱۰ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی و تراشه گرافیکی Adreno 616، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت ارتقا، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی ، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره کرد.

نوکیا ۸.۱ همچنین از شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ ac پشتیبانی کرده و شامل بلوتوث ۵.۰ و پورت USB-C می شود. اطلاعات بیشتری در کار نیست و اچ ام دی می خواهد مشخصاتی مشابه نوکیا ایکس ۷ را در نظر گیرد.

منبع

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار