افشا مشخصات بیشتر از نوکیا ۱ پلاس

b1f8bf02208b87e3d2759e25b9c8a890
زمان مطالعه: 1 دقیقه

افشا مشخصات بیشتر از نوکیا ۱ پلاس

شرکت نوکیا و HMD در قراردادی از سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفتند تولید تلفن های هوشمند اندرویدی را آغاز کنند. اسمارتفون هایی که از طراحی نسل جدید و مشخصات برجسته ای بهره می برند که می توان عملکرد HMD را در نوع خود قابل توجه دانست.

این روزها گوشی های هوشمند پرچمدار تعدادشان رو به افزایش است و همیشه شرکت ها سعی می کنند به معرفی مدلی رده بالا بپردازند تا نظر طرفداران خود را جلب کنند. شرکت HMD هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را رونمایی می کند که از ویژگی های برجسته ای بهره می برند.

به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی هوشمند اقتصادی نوکیا ۱ پلاس منتشر شده که از مشخصات بسیار پایینی برخوردار است. سال گذشته HMD نوکیا ۱ را معرفی کرد و مشخصه های اصلی آن شامل سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای گو، پردازنده چهار هسته ای MT6739 مدیاتک، حافظه رم ۱ گیگابایتی، پردازنده مرکزی چهار هسته ای ARM Cortex-A53 با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی، تراشه گرافیکی PowerVR GE8100، صفحه نمایش ۵.۰ اینچی ۴۸۰×۹۶۰پیکسلی و چندی دیگر اشاره کرد.

انتظار می رود محصول جدید نوکیا با دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی همراه باشد. بعید به نظر رسیده نوکیا ۱ پلاس قیمتی بیش از ۱۳۰ یورو پیدا کند و بزودی نیز عرضه می شود.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا در MWC 2019 فنلاندی ها به رونمایی این محصول جدید پرداخته و به شایعات پایان دهند. همانطور که می دانید همیشه شایعاتی پیرامون اسمارتفون های آینده وجود دارد و نمی توان هیچ یک را اساسی و دقیق دانیست.

HMD در نظر دارد علاوه بر نوکیا ۱ پلاس، چند میان رده و یک پرچمدار به نام نوکیا ۹ پیور ویوو را معرفی کرده و به بازار عرضه دارد. شایعات کم نیستند اما نمی توان به هریک از آنها اکتفا کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار