Q7 ال جی تاییدیه FCC دریافت کرد

1562d5843619c25cb10fd65960499c01
زمان مطالعه: 1 دقیقه

Q7 ال جی تاییدیه FCC دریافت کرد

شرکت ال جی به نظر می رسد قصد داشته بزودی گوشی هوشمند Q7 را به عنوان نمونه میان رده پرچمدار سال ۲۰۱۸ یعنی G7 رونمایی کند. گوشی هوشمندی که اطلاعات کافی از آن در دست نیست و تاکنون شاهد انتشار شایعات بسیاری پیرامون آن نبودیم.

ال جی قصد داشته اسمارتفون های مختلفی را در سال ۲۰۱۸ معرفی کند که Q7 تنها یکی از آنها بوده و تاکنون شایعات کافی درباره مدل های موردبحث منتشر شد که هیچ یک به تایید یا تکذیب شرکت کره ای نرسید.

ال جی در ماه آینده G7 را معرفی می کند که با طراحی پریمیومی همراه است و از مشخصات قابلی بهره می برد. این اسمارتفون قرار است به قدرتمندترین مشخصه ها مجهز شود و انتظار داریم کره ای ها بزودی آن را رونمایی می کنند. البته ال جی دقیقا مشخص نکرده چه زمانی می خواهد محصول جدید را معرفی کند و باید انتظار داشت که بزودی با طراحی و مشخصات بروزرسانی شده معرفی شود.

از آنجایی که اسمارتفون های مختلفی در سری ThinQ ال جی هستند باید احتمال داد که Q7 نیز در این دسته قرار گیرد زیرا به تازگی FCC تاییدیه ای به این محصول شرکت ال جی داده و احتمالا در آینده نزدیک نیز باید شاهد معرفی آن باشیم.

اطلاعات دقیقی در دست نیست و پیش بینی می شود با پسوند ThinQ همراه باشد. باتوجه به FCC به نظر می رسد یک مدل به اسم رمز ThinQ7 در راه است که با عنوان Q7 احتمالا روانه بازار می شود. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود کره ای ها چه برنامه ای برای اسمارتفون خود در دست ساخت دارند. شایان ذکر بوده ال جی در تلاش است تا برای سال جاری مدل های مختلفی در نظر گیرد و Q7 نیز یکی از آنها محسوب می شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار