Moto G7 موتورولا در تنا رویت شد

055c16bc92781a4da8c72d855c6afa88
زمان مطالعه: 1 دقیقه

Moto G7 موتورولا در تنا رویت شد

شرکت موتورولا بزودی قصد دارد از گوشی های هوشمند جدید سری Moto G7 خود رونمایی کرد. اسمارتفون هایی که مشخصات برجسته داشته و باید انتظار معرفی چهار مدل میان رده را داشته باشیم.

باتوجه به تنا چین، به تازگی گوشی هوشمند Moto G7 آشکار شده که مشخصات قابل توجهی توسط موتورولا برای آن در نظر گرفته شد. این دیوایس به پردازنده هشت هسته ای ۱.۸ گیگاهرتزی مجهز است که ترکیبی از چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی و چهار هسته ۱.۶ گیگاهرتزی می باشد.

موتورولا می خواهد آن را در دو مدل با حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی به فروش برساند. در بخش صفحه نمایش باید به پنل ۶.۲۴ اینچی  Full HD + با رزولوشن ۲۲۷۰*۱۰۸۰ پیکسلی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، باتری ۲۸۲۰ میلی آمپری، ابعاد ۱۵۶*۷۵*۸.۲ میلیمتری، حافظه رم ۱۷۶ گرمی و چندی دیگر اشاره کرد.

Moto G7 در بخش دوربین باید به سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی و سنسور سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. شرکت چینی در نظر دارد این دیوایس را در گزینه های رنگی مشکی، آبی، طلایی، نقره ای، مشکی، بنفش، خاکستری و سفید عرضه دارد. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود Moto G7 چه زمانی به فروش می رسد و اگرچه در اواسط ماه فوریه رونمایی خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار