نماد سایت اخبار تکنولوژی ، راهنمای خرید موبایل و تبلت و … – دیجی دو

هوآوی تهدیدی برای سامسونگ خواهد بود

c27dc1ffc552419b7b6e0c39f68e2248
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هوآوی تهدیدی برای سامسونگ خواهد بود

شرکت هوآوی اگرچه در حال حاضر دومین تولیدکننده برتر گوشی هوشمند شناخته می شود اما با رویکرد جدیدی که پیش گرفته برنامه های خاصی در نظر دارد که می تواند برای گوشی سامسونگ یک تهدید بزرگ به شمار رود.

این طور که پیداست چینی ها برنامه بزرگی در سر دارند و باتوجه به موفقیت های بدست آمده، در نظر داشته تا سال ۲۰۲۰ سامسونگ را پشت سر بگذارند و به عنوان برترین تولیدکننده گوشی هوشمند شناخته شود. البته در بحث فروش گوشی هوآوی توانست به موفقیت های بسیاری دست یابد که از جمله می توان به فروش ۲۰۰ میلیونی اسمارتفون در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد. باتوجه به استراتژی جدید و تاثیرگذار این کمپانی، هوآوی در نظر دارد تا با برنامه فروش جدید خود سامسونگ را از دور رقابت خارج کرده و به رتبه های پایین تری سقوط دهد.
سری میت و پی این شرکت به عنوان اسمارتفون های پرچمدار شناخته می شود که همیشه با فناوری ها و مشخصات قابل قبولی همراه هستند. البته سری میت به عنوان خانواده فبلت های هوآوی یا پرچمداران نیمه دوم سال این شرکت شناخته می شوند. ریچارد یو مدیرعامل وقت هوآوی پیشتر در مصاحبه ای با CNBC بیان داشت که در سال آینده کمپانی در نزدیکی رتبه اول تولیدکننده گوشی هوشمند قرار می گیرد و شاید در سال ۲۰۲۰ آنها با سامسونگ مقابله کنند. البته هوآوی در این میان چالش های بزرگی را در پیش رو دارد بخصوص آن که محدودیت فروش هوآوی در منطقه بزرگی چون ایالات متحده بیش از سامسونگ است و این امر می تواند کمی تهدید برای این کمپانی مطرح چینی باشد.
به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا چینی ها می توانند شرکت کره ای را از دور خارج کنند یا خیر. شایان ذکر است این شرکت پیشتر سری میت ۲۰ را با فناوری های نوینی رونمایی و عرضه کرد.
خروج از نسخه موبایل