درز جزئیات اچ تی سی U12 Plus

3236ef1dd5a736a2490443df9a898366
زمان مطالعه: 1 دقیقه

درز جزئیات اچ تی سی U12 Plus

 

شرکت اچ تی سی برای هر سال پرچمدار خاصی در نظر می گیرد و حتی میان رده های باکیفیتی نیز معرفی می کند. برای سال ۲۰۱۸ نیز تصمیم داشته U12 Plus را رونمایی کند که می توان آن را مدلی ارتقایافته در مقایسه با مدل های پیشین دانست. اچ تی سی متاسفانه نتوانست به فروش بالایی دست پیدا کند و پیش بینی شده این شرکت اگر با همین وضعیت پیش رود قطعا دیری نپایید که کسب و کار تلفن هوشمند خود را جمع آوری می کند.

حال به تازگی اطلاعات سخت افزاری U12 Plus فاش شده که جزئیات کاملی می باشد. براساس گزارش ها این گوشی هوشمند به مشخصاتی چون صفحه نمایش ۵.۵ اینچی LCD باکیفیت QHD+، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ هشت هسته ای، حافظه رم ۸ گیگابایتی، اسلات کارت اس دی جهت ارتقا تا ۲ ترابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره داشت.

در دیگر مشخصات باید به دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک سریع و OIS ، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دوگانه با قابلیت OIS، فناوری Edge Sense 2 ، سیستم صوتی BoomSound ، قابی باریک تر و بدنه ای با پوشش شیشه مایع اشاره کرد. این مشخصات نشان می دهند تایوانی برای نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود برنامه بزرگی داشته و از این رو انتظار داریم شاهد معرفی اسمارتفونی باشیم که در نوع خود بی نظیر است و می تواند عملکرد بالایی داشته باشد. با حذف نمایشگر OLED و جایگزینی LCD وضوح مطلوبی را شاهد خواهیم بود اما خبری از بهبود کیفیت تصویر نیست. انتظار می رفت تایوانی ها پنل بهتری به کار گیرند اما جهت کاهش هزینه ترجیح دادند مدلی را معرفی کنند که ارزشمند بوده و مشخصات مطلوبی داشته باشد.

پیش بینی می شود در روزهای آینده U12 Plus معرفی شده و قیمتی بیش از ۷۰۰ دلاری خواهد داشت. با معرفی در آوریل زمان عرضه نیز ماه می خواهد بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار