مشخصات آنر پلی ۵  لو رفت

3601bc6e6377adb4720c72da0981f8ed
زمان مطالعه: 1 دقیقه

روز گذشته مشحصات آنر پلی ۵ درمورد دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی منتشر شد، امروز مشخصات بیشتری از سخت افزار راجع به این گوشی در دست که توسط دیجیتال چت استیشن منتشر شده است.

با توجه به گفته ها، این گوشی هوشمند از کمپانی آنر به پردازنده دیمنسیتی ۸۰۰U و نمایشگر وسیع ۶.۵۳ اینچ از نوع اولد با رزولوشن FHD مجهز شده است. گفتنی است که این کمپانی برای دوربین سلفی از یک ناچ قطره ای بهره برده است و همچنین خبری از حسگر اثر انگشت بر بدنه آن یافت نمی شود. با این حساب با توجه به نوع نمایشگر که از نوع اولد است، می توان به این نتیجه رسید که این حسگر روی نمایشگر قرار گرفته باشد.

مشخصات آنر پلی 5  

از دیگر مشخصات منتشر شده از این اسمارتفون می توان به مشخصات دوربین اشاره کرد. آنر پلی ۵ احتمالا با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی دوربین های اولترا واید و دوربین ماکرو را تشکیل می دهند.

بدنه این اسمارتفون دارای ضخامت ۷.۴۶ میلی متر و وزن ۱۷۹ گرم می تواند تجربه استفاده از یک گوشی خوش دست را برای کاربر به ارمغان آورد. گفتنی است که این اسمارتفون با باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر چنگی به دل نمی زند چراکه میانرده های حال حاضر با باتری های قدرتمند تری روانه بازار می شوند.

نکته مهم در این افشاگری درگاه Type-C و بهره مندی ازشارژر ۶۶ واتی است; که البته در این برند در جعبه محصول حضور خواهد داشت.

منبع: GSMArena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار