انتشار تصویر رندر شده جدید از پیکسل ۳

98bf9ea82330fac5a55d03226a955541
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصویر رندر شده جدید از پیکسل ۳

شرکت گوگل در نظر داشته پاییز امسال نسل جدید گوشی های هوشمند پیکسل را همانند سال های گذشته معرفی کند. نسل جدیدی که به عنوان پیکسل ۳ شناخته شده و در دو مدل عرضه می شوند.

در تازه ترین اخبار تصویر رندر شده از پیکسل ۳ ایکس ال دردسترس قرار گرفته که این گوشی هوشمند را در دو مدل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال نشان می دهد. همانند همیشه دو مدل اختلاف سایز داشته اما در طراحی هیچ تفاوتی را نمی توان مشاهده کرد. باتوجه به تصاویر پیشین گوگل می خواهد تنها دوربین تک لنز در عقب به کار گیرد و سنسور اثرانگشت نیز در بخش عقب جای دارد. همچنین گزینه رنگی جدید صورتی نیز توسط گوگل برای پیکسل های ۳ در نظر گرفته شده که زیبا جلوه می کنند.

شایعات درباره پیکسل ۳ بسیار است و از جمله آن باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ اشاره کرد. در تصویر تازه انتشاریافته پیکسل ۳ با نمایشگر ناچ پیداست و عدد ۳ نیز در بک گراند صفحه نمایش نیز قابل مشاهده است.

پیش بینی می شود با برگزاری رویداد ۹ اکتبر یا ۱۷ مهر گوگل اطلاعات بیشتر و دقیقی از پیکسل ۳ بدست آوریم. زیرا بدون وجود اطلاعات رسمی و دقیق نمی توان به شایعات بی اساس اکتفا کرد. انتظار می رود با معرفی در ۹ اکتبر مدتی بعد یا اواخر اکتبر دو مدل اسمارتفون روانه بازار شوند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار