کاربران موبایل از این پس می‌توانند از تایم لپس Google Earth استفاده کنند

b3b1190ed4269045b75233f1c97b1683
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاربران موبایل از این پس می‌توانند از تایم لپس Google Earth استفاده کنند

جالب است بدانید که کاربران با استفاده از تایم لپس Google Earth می‌توانند تغییرات ۳۵ سال گذشته که در کره زمین اتفاق افتاده است را مشاهده کنند. اما به‌تازگی خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای در این زمینه منتشر شده است که نشان می‌دهد با تاییدیه کمپانی ساکن در ماونتن ویو از امروز کاربران تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها نیز قادر خواهند بود تا از ویژگی تایم لپس Google Earth استفاده کنند.

البته باید به این مسئله اشاره کنیم که باوجود امکان دسترسی کاربران موبایل‌ها و تبلت‌ها به ویژگی تایم لپس Google Earth نمی‌توان این ویژگی را بر روی همه مرورگرها مشاهده کرد. چراکه ویژگی تایم لپس Google Earth از قابلیت پخش ویدئوها به‌صورت خودکار برخوردار است درصورتی که برخی از مرورگرها این قابلیت را غیرفعال کرده‌اند از این‌رو امکان پخش ویدئوها به‌صورت خودکار در آن‌ها وجود ندارد.

بهره گیری از ویژگی تایم لپس Google Earth

البته کمپانی‌های گوگل و فایرفاکس در همین اواخر تغییراتی در مرورگرهای خود اعمال کردند تا از این به‌بعد مرورگرهای گوگل و فایرفاکس بتوانند از قابلیت پخش خودکار ویدئوهای بی‌صدا پشتیباتی کنند. از این‌رو ویژگی تایم لپس Google Earth در مرورگرهای گوگل و فایرفاکس قابل استفاده است. از این‌رو است که کمپانی گوگل توانسته است قابلیت تایم لپس Google Earth را به مرورگر گوگل تلفن‌های هوشمند نیز بیاورد تا کاربران موبایلی نیز از این پس بتوانند از تایم لپس Google Earth استفاده کنند . لذت ببرند.

شما می‌توانید با آپدیت مرورگر گوگل گوشی خود از ویژگی تایم لپس Google Earth استفاده کنید البته این تنها ویژگی نیست که در آپدیت این مرورگر قرار گرفته است چراکه کاربران با استفاده از تایم لپس Google Earth می‌توانند تمامی تغییراتی که کره زمین از سال ۱۹۸۴ تا سال ۲۰۱۸ داشته است را به‌طور دقیق مشاهده کنند. علاوه‌بر این یک گوگل متریال دیزاین نیز برای تایم لپس Google Earth در نظر گرفته شده است که موجب می‌شود تایم لپس Google Earth جذاب‌تر به‌نظر برسد کاربرپسند باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار