آشنایی با Xperia XZ2 Premium سونی/پرچمدار بی حاشیه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سونی در سال جاری زبان طراحی جدیدی را برای محصولات خود در نظر گرفت تا موجب جبران فروش و بهبود کسب سود شود. این شرکت هر سال نسل جدیدی از پرچمداران خود را معرفی می کند و برای سال ۲۰۱۸ نیز خانواده Xperia XZ2 را در نظر گرفت. پرچمدارانی با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و قابلیت شارژ بی سیم که می توانند تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم آورند.

پیشتر سونی تصمیم گرفت از گوشی هوشمند Xperia XZ2 Premium رونمایی کند و این پرچمدار در نوع خود بی نظیر است و زبان طراحی مشابه دیگر گوشی های هوشمند خانواده Xperia XZ2 دارد. مشخصات قابل توجه و طراحی پریمیومی ویژگی هایی بوده که این اسمارتفون را به برندی خاص تبدیل کرده است.

در این مطلب قصد داریم شما را با Xperia XZ2 Premium آشنا سازیم تا در صورت تمایل آن را خریداری کنید:

طراحی و ساخت

یکی از ویژگی های مثبت گوشی های هوشمند طراحی باکیفیت و پریمیومی بوده که شرکت ها آن را برای محصول خود در نظر می گیرند. محصولاتی که طراحی شیکی داشته و نظر هر فردی را به خود جلب می کنند. سونی یکی از شرکت هایی بوده که در طول فعالیت خود توانسته با خانواده Xperia موفقیت های نسبی به دست آورد.

صفحه نمایش

یکی از نکته های بارز این محصول نمایشگر ۵.۸ اینچی با وضوح ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسلی ۴K HDR بوده که تاکنون در هیچ گوشی هوشمندی مشاهده نشد. این صفحه نمایش وضوح بالایی داشته و از پنل IPS LCD با تراکم ۷۶۰ppi بهره می برد. بنابراین در این زمینه سونی یک اسمارتفون کاملا پرچمدار را برای مخاطبان خود معرفی کرده است و بی نقص است.

سخت افزار

Xperia XZ2 Premium به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ در کنار تراشه گرافیکی Adreno 630 مجهز است. این قطعات در کنار حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی یا بیشتر پیکربندی بزرگی را رقم می زند که باید آن را قدرتمند دانست. ژاپنی ها محصولی را توسعه دادند تا کاربران و طرفداران با استفاده از آن لذت کافی بدست آورند. Xperia XZ2 Premium نیز در این زمینه حرف های بسیاری برای گفتن داشته و دست کمی از رقبا پرچمدارش ندارد زیرا سونی از قطعات به روز و جدیدی بهره گرفته که در نوع خود رده بالاترین به شمار می روند.

دوربین

Xperia XZ2 Premium به دوربین قدرتمندی مجهز شده است. شرکت سونی در این مدل از دو سنسور ۱۹ و ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در جلو بهره گرفته تا پیکربندی دوربین بزرگی را فراهم آورده باشد. بنابراین در کار با این گوشی هوشمند به قدرت بالا دوربین آن که ساخت شرکت مطرحی چون سونی است، پی خواهید برد.

باتری

این گوشی هوشمند به باتری ۳۵۴۰ میلی آمپری مجهز شده تا بتواند پاسخگو نیاز کاربران در تجربه نسبتا طولانی باشد. این شرکت با پک موردنظر موجب شده تا کاربران این گوشی هوشمند بتوانند در طولانی مدت از Xperia XZ2 Premium بهره گیرند و شاهد یک پرچمدار قابل توجه باشند. با تمام این تفاسیر می توان محصول جدید سونی را گوشی هوشمند بی نظیری دانست که در بیشتر بخش ها ویژگی های مطلوبی به کار گرفته شده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار