بهترین کیف لپ تاپ در سفر

b2a0528710f31a0576253e4871b6ff00
زمان مطالعه: 14 دقیقه
زمان مطالعه : ۱۱ دقیقه

بهترین کیف لپ تاپ به شما کمک می کند که بدون دردسر لپ تاپ خود را جا به جا کنید. فرقی نمی‌کند، چه در حال آماده‌سازی برای مسافرت، یا به‌دنبال راهی برای حمل و نقل لپ‌تاپ و دیگر اقلام آن در دانشگاه، یا اینکه به‌دنبال وسیله‌ای برای حمل آب در یک آخر هفته هیجان‌انگیز باشید. به‌هرحال شما به کیفی احتیاج دارید که قصد داریم در این قسمت چند مورد از بهترین موارد آن‌ها را به‌شما معرفی کنیم.

بررسی و معیارهای خرید بهترین کیف لپ تاپ

نیاز به داشتن یک کوله‌پشتی برای دانشجویان، مسافرین کاری و کارهای دیگر، همیشه یکی از الزامات است و گزینه‌هایی که در این مطلب معرفی می‌شوند، دربرگیرنده امکاناتی هستند که شما را از نظر داشتن فضای کافی برای وسایل، قابل تعویض بودن بخش‌های مختلف کیف و حتی امکان شارژ کردن تلفن همراه، بی‌نیاز خواهد کرد. بدین ترتیب می‌توانید از بین این گزینه‌ها یکی را انتخاب کرده و نیاز خود را برطرف کنید.

برای تهیه این مطلب طرح‌ها و ویژگی‌هایی که افراد با سلیقه‌های مختلف انتخاب می‌کنند، بررسی شده است و در مناطق مختلف مورد بررسی قرار گرفته‌اند. این کوله پشتی‌ها برای استفاده روزانه بسیار مفید هستند و در ادامه با عرضه مدل‌ها و کیف‌های جدید، لیست بروزرسانی خواهد شد. نرخ بودجه در این نمونه‌ها کاملا متغیر است و هر قشری می‌تواند بهترین کیف لپ تاپ را از یک میلیون تا ده میلیون تومان انتخاب کند.

لیست یازده تایی بهترین کیف های لپ تاپ

  1. Incase Icon
  2. Timbuk2 Scope Expandable
  3. Ogio Alpha Convoy 120
  4. Solo NY Duane Hybrid Briefcase
  5. Waterfield Designs Pro Executive
  6. Solgaard Lifepack Solar 2.0
  7. Peak Design Everyday
  8. Tortuga Setout
  9. eBags Professional Weekender
  10. Mobile Edge Core Gaming
  11. North St. Weekender

بهترین کیف لپ تاپ در سفر Incase Icon

  • Incase Icon

بهترین کیف لپ تاپ برای کارهای مختلف

کوله پشتی آیکون، برای مسافرهایی که تحرک کمی داشته و ظرفیت حمل عظیمی برای کوله‌ی خود می‌خواهند، بسیار مناسب است. برای همین منظور، بندهای مخصوص انداختن کیف روی شانه، بسیار خوش‌پوش بوده و حمل کیف را آسان‌تر می‌کند. کوله‌ی Incase در برابر سایش و آب مقاوم است و از فناوری Woolenex در آن استفاده شده است. جنس کیف تاحدودی مانند پنبه است، اما وزن کمتری دارد و استحکام کششی بالایی از جنس نایلون بالستیک دارد.

به‌جز جنس کوله، دیگر اجزای آن کاملا اصل است و از چهار بخش جداگانه تشکیل شده است که جا برای ابزارهای لپ‌تاپ را برای‌تان فراهم می‌کند. لپ‌تاپ‌هایی با اندازه ۱۵.۶ اینچ و یک تبلت را می‌توانید در کوله جای دهید، به‌علاوه اینکه پرونده‌های مسطح و دیگر ابزارها را نیز می‌توانید در جیب‌های دیگر کوله قرار دهید. بخشی از کوله که برای قرار دادن بطری آب یا چتر تعبیه شده است، به‌داخل منتقل شده است و مثل همه‌ی کوله‌ها در بیرون قرار ندارد.

یکی از ویژگی‌های مهم بهترین کیف لپ تاپ در کنار بندهای باکیفیت، محفظه‌هایی است که در پایه‌ی هر بند به‌شکل جیب قرار داده شده است. در سمت راست کوله یک کابل شارژ هم وجود دارد که می‌توانید هنگام استفاده از کوله، یک پاوربانک در آن قرار داده و تلفن همراه خود را شارژ کنید.

بهترین کیف لپ تاپ Timbuk2 Scope Expandable

  • Timbuk2 Scope Expandable

بهترین انتخاب برای مسافرین

مسافرینی که در مسافرت، نیازهای متنوعی را تجربه می‌کنند و در کنار آن اقلامی دارند که همیشه در کنارشان است، می‌توانند خرید Timbuk2 Scope Expandable را مدنظر داشته باشند. اقلامی مثل کلید، بلیط هواپیما، هدفون و دیگر محصولات که نیاز به دسترسی سریع دارند، در کنار لپ‌تاپ مخصوص کار که حتی روی صندلی قطار و هواپیما هم به‌آن نیاز پیدا می‌کنید، نکات مهمی است که کوله‌ی Scope این امکانات را برای‌تان فراهم کرده و نیاز شما را برطرف می‌کند.

این کوله پشتی در برابر آب مقاوم است و محفظه‌های آن به سه ‌بخش اصلی تقسیم می‌شود. یک بخش کوچک در جلو، یک جیب ضد آب مخصوص لپ‌تاپ ۱۵ اینچی در قسمت عقب و یک فضای برای بین این دو هم وجود دارد که می‌توانید دیگر اقلام خود را قرار دهید.

بخش وسطی را می‌توانید با آزاد کردن بندهای فشرده مغناطیسی و باز کردن یک زیپ در قسمت بالایی، گسترده‌‌تر کنید و فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید. حتی فضای لازم برای حمل لباس، کفش یا کلاه ایمنی برای دوچرخه‌تان را خواهید داشت و اگر این‌ فضای بزرگ را نیاز ندارید، می‌توانید زیپ بالایی را کشیده و با فشرده‌سازی سریع، کیف را جمع و جورتر کنید.

جیب‌های کششی موجود در دو طرف کوله، فضای لازم برای حمل چتر و یک عدد بطری آب را فراهم می‌کند و Timbuk 2 حتی می‌تواند یک بطری دیگر روی بند مخصوص شانه خود جای دهد تا هنگام تشنگی زیاد از آن استفاده کنید. قسمت زیپ‌دار جلویی که از داخل دوخته شده است، می‌تواند برای آویزان کردن اقلام مختلف کارایی داشته باشد.

بهترین کیف لپ تاپ Ogio Alpha Convoy 120

  • Ogio Alpha Convoy 120

یک انتخاب ساده و پایه برای مبتدیان

کوچک‌ترین کوله‌ی برند اوجیو که Alpha Convoy نام دارد، با ویژگی‌های ساده و وزن بسیار کم عرضه شده است. بهترین کیف لپ تاپ باید بسیار بادوام و ضد آب باشد که این کوله دارای این خاصیت است علاوه بر این کاناوی ۱۲۰ فقط دارای یک جیب زیپ‌دار در جلو به‌همراه یک محفظه بزرگ است.

در داخل می‌توانید لپ‌تاپ را در قسمت مخصوصش قرار دهید و جیب کناری به‌همراه بخش نگهدارنده خودکار نیست جای گرفته است. با این حال اگر نیاز به فضای بیشتری داشتید، می‌توانید بندهای MOLLE موجود در قسمت جلویی کوله استفاده کنید که کمپانی در فناوری جدید کیف خود، امکان سازماندهی بیشتری از داخل و خارج کیف را ممکن کرده است.

بهترین کیف لپ تاپ Solo NY Duane Hybrid Briefcase

  • Solo NY Duane Hybrid Briefcase

بهترین انتخاب برای یک کیف مقرون به‌صرفه

اگر نمی‌توانید بین کیف رودوشی و کوله انتخاب کنید، هیبرید‌هایی مثل Duane این مسئله را برای‌تان حل می‌کند. Duane هر دو کار را برای‌تان انجام می‌دهد و بندهای جداشونده کوله پشتی و قرار گرفتن آن در یکی از جیب‌های پشتی، نکته جالبی است که Duane برای‌تان به‌همراه می‌آورد.

بدین ترتیب هنگام نیاز هم می‌توانید بندهای بهترین کیف لپ تاپ یعنی داونه را متصل کرده و آن را روی دوش خود حمل کنید. فضای کافی برای کتاب، ظرف ناهار و هر چیزی دیگری که در طول روز نیازتان می‌شود، در این کیف وجود دارد و یک لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی هم در آن جای می‌گیرد. به‌علاوه قیمت ۳۰۰ هزار تومانی (۲۰ دلار) آن هم همراه با ضمانت‌نامه ۵ ساله خواهد بود.

بهترین کیف لپ تاپ Waterfield Designs Pro Executive

  • Waterfield Designs Pro Executive

بهترین کیف لپ تاپ برای حرفه‌ای‌ها

هرچه‌قدر هم که یک کوله پشتی از نظر شما زیبا به‌نظر برسد، می‌تواند شما را مانند یک بچه ۱۲ ساله در محل کارتان نشان دهد. Pro Executive با داشتن یک طراحی تمیز و شیک و استفاده از ترکیبی از ۱۰۸۰ نایلون بالستیک و نگهدارنده چرمی، یک کیف مخصوص لپ‌تاپ شیک و کوله‌پشتی بزرگسالانه عالی محسوب می‌شود.

وجود چهار جیب خارجی که برای قرار گرفتن مرتب وسایل ضروری و روزانه شما تعبیه شده است، از ویژگی‌های جذاب Pro Executive است. این در حالی است که دو محفظه اصلی بزرگ، فضای لازم برای قرار اقلام مختلفی همچون یک لپ‌تاپ ۱۵ اینچی را فراهم می‌کند. هرچند بدون وسواس می‌توانید یک لپ‌تاپ ۱۷ اینچی را هم داخل آن جای دهید. طراحی داخلی طلایی رنگ کیف، مثل یک چراغ عمل می‌کند و شما سریعا می‌توانید وسیله موردنظر خود را داخل کیف پیدا کنید. گفتنی است که همانند کیف رودوشی Air Porter، کوله‌ی Pro Exec هم می‌تواند در حالت قائم روی زمین قرار بگیرد و این ویژگی به‌دلیل استفاده از نایلون و نگهدارنده چرمی آن است.

این کوله‌ پشتی شیک مخصوص لپ‌تاپ را می‌توانید با محصول Executive Folio جفت کنید، که نقش یک کیف دستی باریک را برای شما خواهد داشت و می‌توانید در جلسات ملاقات از آن استفاده کنید. کوله پشتی Bolt این کمپانی هم گزینه مناسبی است که با طراحی ظریف و ساده‌اش، می‌تواند برای رفت و آمد شما مناسب باشد.

بهترین کیف لپ تاپ Solgaard Lifepack Solar 2.0

  • Solgaard Lifepack Solar 2.0

بهترین کیف برای شارژ موبایل

اگر شما هم از باتری کم هنگام کار کردن با گوشی‌تان شاکی می‌شوید، Lifepack Solar 2.0 با قیمتی بالغ‌بر ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومان (۱۶۵ دلار) و داشتن یک پنل در قسمت جلویی که حاوی یک پاوربانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی است، می‌تواند تا ۵ بار گوشی شما را شارژ کامل کند. کابلی که از طریق محفظه‌های کیف و از پاوربانک به پورت USB انتقال داده شده است، می‌تواند در یک جیب جانبی مخصوص زیپ‌دار به گوشی شما رسیده و بنابراین حتی هنگام شارژ هم می‌توانید گوشی را به‌راحتی در دستان خود داشته باشید.

این کیف در دو مدل عرضه شده است که یکی از آن‌ها دارای اسپیکر بلوتوثی داخلی اضافه در طراحی کیف است. هر دوی این مدل پاوربانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی را در محافظه خود دارند. هرکدام از این مدل‌ها یک درگاه شارژ با پنل خورشیدی کوچکی هم دارد که در صورت استفاده از آن، می‌توانید از شارژری با سرعت پایین بهره ببرید که در حدود ۴ ساعت می‌توانید گوشی شما را به شارژ کامل ۱۰۰ درصد برساند. با این وجود، این ویژگی کیفیت چندان خوبی هم ندارد و صرفا به‌عنوان یک فناوری نوین در کوله جای گرفته است.

کمپانی سازنده این کوله پشتی، تقریبا طراحی اصلی خودش را از همان زمانی که در سال ۲۰۱۶ از کیک استارتر کار خود را شروع کرد، حفظ کرده است، اما باتری‌های خورشیدی و یک‌سری ابزار دیگر این کوله بهبود یافته‌اند. در محفظه اصلی در این کوله قرار دارد که یکی برای اقلام فناوری شما، شامل تکه آستین مانند برای محافظت از اقلام داخل کیف در برابر ضربه و قطرات آب و یک بخش کوچک‌تر سازمان‌دهی شده که قسمت جلویی کوله دیده می‌شود.

جیب‌های مخفی موجود در قسمت جلویی بندهای رودوشی در کنار پدهای پشتی بندهای پایینی قرار گرفته است. بندها حس راحتی دارند، اما هیچ بند سفت کننده برای کمک به کاهش وزن کوله به‌کار نرفته است. برای ایمن نگه داشتن وسایل خود در حالت روشن یا خاموش، کوله پشتی مجهز به‌فناوری ضد سرقت است و از قفل ترکیبی کابل جمع‌شونده استفاده می‌کند که در کوله‌های جدید بهبود یافته است.

استفاده از روکش داخلی ساخته شده است بطری‌های پلاستیکی بازیافت شده آخرین ویژگی کوله پشتی Solgaard است که هر فرد با خرید یکی از کوله‌ها، در حد ۵ پوند به خارج شدن پلاستیک از اقیانوس‌ها کمک می‌کند.

بهترین کیف لپ تاپ Peak Design Everyday

  • Peak Design Everyday

بهترین کیف برای عکاسان

اگر طرح‌های تمیز و روان را دوست دارید و کیف‌هایی که بسته به‌نیاز شما قابل تغییر هستند را می‌پسندید، کوله‌های Everyday با داشتن قابلیت‌هایی که برای کارهای روزمره شما مناسب است، شما را به‌وجد خواهند آورد. کمپانی Peak Design در زمینه ساخت لوازم جانبی دوربین هم فعالیت می‌کند که این زمینه را می‌توان در طراحی کیف‌ها و ویژگی‌هایی نظیر تقسیم‌کننده‌های جداشونده‌ی که از اوریگامی الهام گرفته است، مشاهده کرد. اما در کل این کوله پشتی شیک، حتی اگر اهل عکاسی هم نباشید، نظرتان را جلب می‌کند.

پنل‌های جانبی زیپ‌دار بزرگ که امکان دسترسی آسان به همه اقلام داخل کیف را برای‌تان ممکن می‌کند، صرف‌نظر از محل قرارگیری آن‌ها، امکان دسترسی آسانی را به‌همه لوازم برای شما فراهم می‌کند. هرکدام از این پنل‌ها دارای بخش‌های ذخیره‌سازی زیپ‌دار هستند که لوازم جانبی خاص یک دوربین عکاسی یا لپ‌تاپ را می‌توانید در آن جای دهید. بخش باریکی هم در بالا قابل دسترس است که با یک زیپ محافظت می‌شود. گفتنی است که این بخش قابلیت نگهداری یک مک‌بوک ۱۵ اینچی را خواهد داشت.

همه‌ی زیپ‌های کیف از نظر آب و هوا عایق هستند و پارچه‌ی به‌کار رفته در جنس آن‌ها هم ضد آب است. یک سیستم چفت مغناطیسی هم این امکان را به شما می‌دهد که قسمت بالایی کیف را منبسط یا کمی کوچک‌تر کنید. بنابراین می‌توانید این محفظه را کمی گسترش دهید تا ایمنی اقلام داخل آن بیشتر حافظ شود. گفتنی است که جیب‌های جانبی در بیرون از کوله و بندهای پنهان، فضای بیشتری را در قسمت بیرونی برای‌تان به‌همراه خواهند داشت.

تمامی این ویژگی‌ها و کیفیت ساخت عالی کوله، هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیون تومان (۲۶۰ دلار) برای سایز کوچک‌تر کیف (۲۰L) و ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (۲۹۰ دلار) برای سایز بزرگ‌تر آن (۳۰L) خواهد داشت.

بهترین کیف لپ تاپ Tortuga Setout

  • Tortuga Setout

 بهترین کیف لپ تاپ با جای‌گیری در زیر صندلی

کوله پشتی Setout مناسب کارهای روزمره کاربران است و می‌تواند در کنار حمل لپ‌تاپ و دیگر اقلام فناوری شما، تا دو روز برای لباس‌های شما جا داشته باشد. این کوله پشتی مسافرتی در اکثر صندلی‌های هواپیما جا می‌گیرد و بنابراین اگر دوست دارید که از پروازهای ارزان قیمت و اقتصادی استفاده کنید و فضای اضافی برای چمدان خود ندارید، از این کوله استفاده کرده و از انتخاب خوب خود لذت ببرید.

این کوله سبک‌وزن و بادوام است. پس از رسیدن به مقصد سفر، می‌توانید لباس‌های خود را از کوله خارج کرده و به‌راحتی از آن به‌عنوان یک کوله پشتی روزانه استفاده کنید. بندهای رودوشی به‌اندازه کافی برای استفاده در کل روز راحت هستند و اگر ترجیح می‌دهید که آن را مانند یک چمدان حمل کنید، بند را از قسمت زیرین کیف جدا کرده و کوله را از قسمت پشتی پدها به پشت بخوابانید. البته گفتنی است که گیره‌های زیرین کوله کمی گیر دارند و با یک دست شما را به دردسر می‌اندازد. دستگیره ضخیم موجود در قسمت بالایی کوله، می‌توانید حمل آن را راحت‌تر کند.

تعداد زیادی جیب و تقسیم‌کننده در محفظه‌های جلو و عقب کیف وجود دارد که کمک می‌کند کابل‌ها و دیگر لوازم جانبی خود را مرتب و قابل دسترس در آن جای دهید. قیمت کوله نزدیک به ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان (۱۲۵ دلار) خواهد بود.

بهترین کیف لپ تاپ

  • eBags Professional Weekender

بهترین کیف با قابلیت حمل روی سر

این کوله نسبت به اندازه بزرگش، محفظه کمی را برای نگهداری وسایل دارد و بزرگی آن کمی فریبنده است. محفظه بالایی Deceivingly در قسمت جلو دارای تعدادی جیب سازمانی است، در حالی که در قسمت پایینی و جلوی آن کیسه‌های ۳-۱-۱ وجود دارد که امنیت را به‌شکل آسان‌تری برای‌تان فراهم می‌کند. کیف به‌شکل عریض‌تری باز می‌شود و تقسیم‌بندی محفظه آن به‌شکلی است که قسمت جلویی آن برای نگه داشتن لباس و بخش پشتی هم برای لپ‌تاپ‌ شما ساخته شده است. در صورت استفاده از یک بسته‌بندی صحیح، می‌توانید لپ‌تاپ خود را هنگامی که اسکنری در کنارش قرار داده‌اید، درون یکی از کیسه‌ها جای دهید.

در قسمت زیرین پدها، یک محفظه پنهان هم وجود دارد که برای قرار دادن لوازم جانبی لپ‌تاپ همچون آداپتور AC کاربرد خواهد داشت. با اینکه این کیف به‌مانند یک کوله پشتی طراحی شده است، اما بندهای رودوشی را می‌توانید در جیب زیر پنل‌ها قرار دهید و از کوله‌ به‌عنوان چمدان استفاده کنید.

قیمت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی (۱۵۰ دلار) این کوله پشتی معقول به‌نظر می‌رسد و می‌توانید بهترین کیف لپ تاپ از مدل‌های eBags را تهیه کنید.

بهترین کیف لپ تاپ گیمینگ Mobile Edge Core Gaming

  • Mobile Edge Core Gaming

بهترین کیف لپ تاپ گیمینگ

کمپانی Mobile Edge کوله پشتی‌های مخصوص گیمینگ را برای برندهای Alienware و ریزر (Razar) تولید می‌کند، اما قیمت دو میلیون تومانی (۱۳۰ دلار) آن فارغ از مسائل تبلیغاتی و متعلق به ارزش‌های کوله پشتی است. این کوله می‌تواند لپ‌تاپ‌هایی تا اندازه ۱۷.۳ اینچی را در خود جای دهد، هرچند که مدل‌های ضخیم‌تر کمی شما را اذیت خواهند کرد. سیستم چک پوینت TSA هم باعث می‌شود که سیستم خود را در شرایط مختلف روشن و تا حد امکان از بالشتک‌های موجود روی بندها برای نگهداری آسان وسایل لپ‌تاپ استفاده کنید.

محفظه‌هایی هم وجود دارد که می‌توانید تمامی کابل‌ها، هدفون و صفحه کلید خود را در آن جای دهید. کوله برای یک باتری بزرگ هم یک محافظه اختصاصی فراهم کرده است. یک کابل شارژ سریع USB 3.0 که یک‌سر آن به بیرون از کیف می‌افتد تا بتوانید گوشی یا تبلت خود را بدون باز کردن کیف شارژ کنید.

جیب‌های موجود در طرفین کوله این امکان را به‌شما می‌دهد تا هر چیزی از قبیب ماوس و کابل تا بطری آب و چتر را درونش قرار دهید. این کوله در دو قالب جلویی و همراه با پنل Velcro عرضه شده است که می‌توان نشان مخصوص تیم گیمینگ شما یا سایر علائم را نمایش دهد. هر دوی این مدل‌ها با گارانتی مادام‌العمر عرضه می‌شود و می‌توانید در وبسایت این کمپانی مشاهده کنید.

بهترین کیف لپ تاپ North St. Weekender

  • North St. Weekender

بهترین کیف لپ تاپ با دارابودن قابلیت‌های سفارشی‌سازی

اگر در تصمیم گیری پیرامون نیازهای سفر خود مشکل دارید، کیفی را به‌شما معرفی می‌کنیم که کارایی بسیاری دارد و از هر لحاظ می‌توانید آن را سفارشی‌سازی کنید. این کوله در برابر پارگی و سایش مقاوم است و همراه با زیپ‌های ضدآب عرضه شده است. کیف را می‌توانید در هر جایی برای حمل وسایل و یک لپ‌تاپ باریک تا بطری ۲۸ لیتری استفاده کنید.

ریل‌های Velcro موجود در داخل کیف، امکان سفارشی‌سازی فضای داخلی کیف را به‌شما می‌دهد و براحتی می‌توانید جیب‌های جداشونده آن را در هر جایی از کیف قرار دهید. North St. از مکعب‌هایی به‌صورت بسته بندی شده استفاده می‌کند تا کیف و بندهای زیپ‌دار را در داخل و خارج خودش نگه دارد و تا حد امکان همه چیز را در حالت باریک و ایمن حفظ خواهد کرد.

به‌علاوه، کوله پشتی یک آستین مخصوص برای لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی هم دارد که می‌توانید در فضای داخلی از آن استفاده کنید و دیگری نیازی به یک کیف پشتیبان دیگر نخواهید داشت. کوله‌ی پشتیبان Meeting Bag را نیز می‌توانید به‌عنوان یک کیف دستی ساده به کوله پشتی وصل کرده یا از سمت جلویی کوله مورد استفاده قرار دهید.

کیفیت و قابلیت‌های سفارشی‌سازی این کوله چندان برای‌تان ارزان آب نمی‌خورد و قیمت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی (۲۹۰ دلار) همراه با ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (۱۰۰ دلار) برای Meeting Bag، کل خرجی است که باید انجام دهید.

جمع بندی بهترین کیف لپ تاپ در انواع مدل ها

کوله پشتی‌هایی که در این مطلب برای‌تان معرفی کردیم، همگی ویژگی‌های خاصی برای قشرها و سلیقه‌های خاص و معمولی دارندو جز بهترین کیف لپ تاپ های موجود در سراسر جهان هستند. می‌توانید با توجه به بودجه خود از این بین مدل دلخواه خود را انتخاب کرده و از قابلیت‌های آن لذت ببرید. برخی از آن‌ها نوآوری خاصی در طراحی‌شان دارند و می‌توان به پنل‌های خورشیدی یا پاوربانک اختصاصی اشاره کرد.

عکاسان و گیمرها می‌توانند سراغ کیف مخصوص خودشان بروند و افرادی هم که بیشتر زمان خود را در سفر می‌گذرانند، می‌توانند با کیف‌های مخصوص از لپ‌تاپ خود بیشتر مراقبت کنند. دانشجویانی که معمولا سفرهای بیشتری با هواپیما یا قطار دارند، می‌توانند از کیف‌های مقرون به‌صرفه و ایمن موجود استفاده کنند و تنوع انتخاب برای‌شان بیشتر است.

برخی از کیف‌ها در کنار بودجه‌ای که صرف می‌کنید، باید هزینه اضافه‌ای را برای کوله‌های پشتیبان‌شان کنار بگذارید و توجه به این نکته می‌تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد.

سعی کنید در انتخاب بهترین کیف لپ تاپ به محفظه‌های اصلی و تعداد آن‌ها دقت کنید و جایگاه خاص جیب‌ها را نیز بررسی کنید. اگر نیاز به جیب‌های مخفی دارید، در توضیحات آن‌ها را شناسایی کنید و ویزگی هرکدام را بخوانید. گفتنی است که جنس ساخت این کیف‌ها اهمیت زیادی دارد و حتی در ایمنی آن‌ها هم تاثیر می‌گذارد.

یک مورد از این نمونه‌ها دارای قابلیت ضد دزد است و اگر از پس بودجه آن برمی‌آیید، می‌توان انتخاب معقولی برای قشرهای مختلف دانشجویان باشد. معمولا این کیف‌ها ضد آب و ضد ضربه هستند و این ویژگی برای کیف‌های حمل لپ‌تاپ ضروری به‌نظر می‌رسد. وزن خود کیف هم بسیار مهم است و استفاده از بندهایی که بتواند وزن را هنگامی که وسایل داخل آن‌ها قرار دارد کنترل کند، بسیار مهم خواهد بود.

در نهایت باید به بندهای رودوشی و کیفیت آن‌ها هم دقت کنید تا در استفاده‌های طولانی مدت، کارایی لازم را داشته باشند. حتی بندهای جداشونده و پدهایی که نقش جداکننده را دارند، می‌توانند از فاکتورهای مهم برخی از کاربران باشند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار