پیش فروش ROG Phone آغاز شد

16b61db331e925cb0d87a90f3e1567dc
زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیش فروش ROG Phone آغاز شد

شرکت ایسوس یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون شناخته می شود که در تولید محصولات گیمینگ لپتاپ و لوازم جانبی آن نیز مطرح است. طی نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۸ شاهد رونمایی اولین گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس به نام ROG Phone بودیم.

در حالی که  ROG Phone وارد بازار تایوان و چند کشور شرق آسیا شد اما عرضه ایالات متحده آن در تاریخ مشخصی انجام نگرفت. در نهایت تایوانی ها پیش فروش این محصول گیمینگ خود را آغاز کردند. هم اکنون مشتریان  ROG Phone در ایالات متحده می توانند با مراجعه به وب سایت ایسوس و دیگر فروشگاه های معتبر پیش فروش آن را انجام دهند. قیمت  ROG Phone ایسوس بیش از ۹۰۰ دلار اعلام شده و مشخصات پرچمداری نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

گذشته از آن باید به طراحی حرفه ای این دیوایس نیز اشاره کرد. از مشخصات کلیدی باید به صفحه نمایش ۶.۰ اینچی ۱۰۸۰×۲۱۶۰ پیکسلی AMOLED ، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ هشت هسته ای با فرکانس ۲.۹ گیگاهرتزی ، تراشه گرافیکی آدرنو ۶۳۰، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر پرداخت.

ایسوس در سال آینده نیز نسل دوم ROG Phone را معرفی خواهد کرد که از مشخصات رده بالاتر و ویژگی های بهتری برخوردار است.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت کمپانی ایسوس مراجعه کنید.

پیش فروش ROG Phone آغاز شد

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار