افشا تصویر جدید از قاب محافظ نوکیا ۹

4146c0b2177a2a7533fc616bb68bb463
زمان مطالعه: 1 دقیقه

افشا تصویر جدید از قاب محافظ نوکیا ۹

شرکت HMD یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون است که هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند. اسمارتفون هایی که هر یک مشخصات مطلوبی داشته و طراحی نسبتا شبیه دارند.

 شرکت اچ ام دی در نظر داشته بزودی پرچمدار منحصربفرد خود Nokia 9 PureView را معرفی کند. اسمارتفونی که با ۵ دوربین همراست. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون نوکیا ۹ منتشر شد و حال به تازگی شاهد انتشار تصویر کیس دستگاه هستیم.

این کیس یا همان قاب محافظ به دوربین ۵ گانه اسمارتفون اشاره می کند و طراحی عجیبی به گوشی هوشمند بخشیده است. گفته می شود HMD در ۵ دسامبر سال جاری رویدادی را در دبی برگزار خواهد کرد.

رویدادی که انتظار می رود در آن دستگاه های هوشمند مختلفی از جمله نوکیا ۹ پرویو، نوکیا ۲.۱ و نوکیا ایکس ۷ رونمایی خواهد شد. از مشخصات نوکیا ۹ باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۸ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۵ گانه و چندی دیگر اشاره داشت.

اگر HMD نوکیا ۹ را با ۵ دوربین معرفی کند بدون شک اولین کمپانی تولیدکننده اسمارتفون با دوربین ۵ گانه است. تصویر انتشاری به تازگی توسط SlashLeaks  فاش شده و قاب محافظ شیشه ای آبی رنگ که از ۷ سوراخ برخوردار است و ۵ سوراخ برای پنج سنسور دوربین و ۱ سوراخ برای حسگر و دیگری برای فلاش دوربین است، نشان می دهد.

منبع

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار