سرورهای Total War: Arena در فوریه ۲۰۱۹ خاموش می شود

7eb4fbefbb0a0652fa769e5d25b57f3f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرورهای Total War: Arena در فوریه ۲۰۱۹ خاموش می شود

فوریه ۲۰۱۹ را باید در زمینه انتشار بازیها ماهی شلوغ دانست. در این ماه شاهد انتشار عناوینی چون God Eater 3, Dead or Alive 6, Jump Force, Crackdown 3, Anthem,  و Metro: Exodus خواهیم بود. عناوینی که هر یک در نوع خود قابل توجه هستند و طرفداران بسیاری دارند.

اما به تازگی خبری منتشر شده که باید آن را گیمرهای پی سی نامطلوب دانست. براساس گزارش ها، بازی فری تو پلی یا رایگان آنلاین استراتژیکی Total War: Arena در فوریه سال آینده سرورهای آن غیرفعال خواهد شد.

برای کسانی که با Total War: Arena آشنا نیستند باید بیان کرد، این بازی استراتژیکی آنلاین رایگان ساخته استودیو Creative Assembly به ناشری شرکت Wargaming است. دو شرکت و استودیویی که بازیهای آنلاین World of Tanks و Pagan Online را دردسترس بازیکنان پی سی قرار دادند. البته در کارنامه استودیو Creative Assembly بازیهای استراتژیکی مختلفی وجود داشته که یکی از آنها سری بازیهای Total Warاست.

با توجه به این خبر غریب و الوقوع، فروشگاه ها از فوریه دیگر  Total War: Arena را به فروش نمی رسانند و در تمامی فروشگاه های آنلاین این بازی حذف خواهد شد. گذشته از آن دیگر هیچ بسته الحاقی یا آپدیتی برای  Total War: Arena منتشر نخواهد شد و باید با بسته شدن سرورها، این بازی را نیز فراموش کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار