۹ترفند مخفی جستجوی گوگل

زمان مطالعه: 2 دقیقه

۹ترفند مخفی جستجوی گوگل

گوگل یک پورتال بسیار بزرگ برای انجام دادن کارهای شما در شبکه جهانی وب است، این پورتال می تواند کارهای زیادی برای شما انجام دهد. اگر وارد صفحه جستجو گوگل شوید می توانید از سرویس های متنوع گوگل استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم نه ترفند جستجو درگوگل را به شما معرفی کنیم، شاید دانستن آنها برایتان جالب باشد. این ترفندها می توانند میانبرهایی مفیدی برای صفحه اصلی گوگل یا نوار آدرس کروم شما باشند.

blank

گوگل یک پورتال بسیار بزرگ برای انجام دادن کارهای شما در شبکه جهانی وب است، این پورتال می تواند کارهای زیادی برای شما انجام دهد. اگر وارد صفحه جستجو گوگل شوید می توانید از سرویس های متنوع گوگل استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم نه ترفند جستجو درگوگل را به شما معرفی کنیم، شاید دانستن آنها برایتان جالب باشد. این ترفندها می توانند میانبرهایی مفیدی برای صفحه اصلی گوگل یا نوار آدرس کروم شما باشند.

“I’ve lost my phone”

این ترفند اساسا یک راه آسان برای رسیدن به مدیریت دستگاه آندروید است. با استفاده از آن می توانید آخرین مکان دستگاه خود را به حسابهای مرتبط گوگل متصل کنید؛ با آن تماس گرفته یا گوشی خود را قفل کنید. این ترفند بر روی دستگاههای اندروید وiOS هم کار می کند.

“Contact <name>”

با این ترفند می توانید مستقیما از مخاطبین گوگل در صفحه جستجوی گوگل مطلع شوید، و بعد با استفاده از کلمه کلیدی “contact” به سادگی یکی از دوستان خود را اضافه کنید.

“My deliveries”

از my deliveries (packages و یا purchases) می توانید برای رسیدن به آخرین سفارشات پنهان در صندوق ورودی خود استفاده کنید. اگر بر روی هرکدام از سفارش های نشان داده شده بر روی صفحه کلیک کنید می توانید قیمت را جزئیات ردیابی در دسترس ببینید.

“My flights”

در حال حاضر جیمیل یک کار بسیار خوب برای پنهان کردن برنامه های سفر در میان پیام های ایمیل انجام داده؛ اگر سری به my flights گوگل بزنید می توانید سفرهای هوایی گذشته و آینده هوایی را ببینید. هر ورودی در لیست را شماره پرواز، زمان و دیگر جزئیات برجسته را نشان می دهد.

“My hotels”

این ترفند هم دقیقا مانند ترفند قبلی است، و گوگل به صندوق پستی شما می رود و همه رزروهای هتل شما را می آورد. باز هم می توانید بر روی ورودی لیست برای دیدن جزئیات کلیک کنید.

“My shows”

با اجرای این ترفند می توانید همه برنامه های آینده خود، مباحث و حوادث را که ممکن است در حساب جیمیل شما نیاز به تایید داشته باشید را ببینید. از my reservations هم می توانید برای ددن هتل ها و شوها در یک لیست مشابه با هم ببینید.

“My bills”

مسلما شما هم نمی خواهید از صورت حساب های رو به پرداخت آینده خود و یا خروج پول از حساب بانکی خود باخبر باشید، اما این ترفند این کار را با استفاده از حساب جیمیل شما انجام می دهد.

“My events”

این ترفند یک راه سریع برای تنظیم همه آن چیزی است که وارد تقویم گوگل شما می شود. شما همچنین می توانید جستجوهایی مانند “ملاقات بعدی من چه زمانی است” و یا “هفته بعد چه کاری انجام خواهم داد” برای دریافت پاسخ های شخصی از تقویم را اجرا کنید. بر روی ورودی برای دیدن تاریخ، زمان، شرح و… کلیک کنید.

“My photos”

Google Photos می تواند یک پاسخ برای my photos و my videos ارائه شده که در سرویس ذخیره سازی گوگل استفاده کرده اید را بیاورد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار