کانن کوچکترین دوربین DSLR خود را معرفی کرد

f0dd7d91852b019fce09d683d65ccb6e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همانطور که می‌دانید در حال حاضر دوربین‌های بدون آینه کمپانی کانن هستند که از محبوبیت فوق‌العاده زیادی در بین کاربران برخوردار هستند اما این دلیل نمی‌شود که این کمپانی تمام تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید این نوع از دوربین‌های خود بگذارد و از دوربین‌های DSLR خود غافل گردد چراکه دوربین‌های DSLR این کمپانی نیز طرفداران خاص خود را دارند. از این‌رو این کمپانی به تازگی از یک دوربین DSLR با نام EOS Rebel SL3 رونمایی کرده است.

جالب است بدانید که دوربین EOS Rebel SL3 کوچک‌ترین و سبک‌ترین دروبین DSLR کمپانی کانن است که تاکنون طراحی و تولید کرده است. این دوربین دارای سنسور ۲۴.۱ مگاپیکسلی از نوع APS-C است. این دوربین به عنوان سبک‌ترین دوربین کانن تنها از وزنی برابر با ۴۴۹ گرم برخوردار است.

از سایر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به پردازنده Digic 8 ، صفحه نمایش ۳.۰ اینچی که از قابلیت چرخش، لمس و همچنین فیلم‌برداری ۴K برخوردار است اشاره کرد.

علاوه‌ بر تمامی این‌ها این دوربین از ویژگی برخوردار است که تمامی عکاسان عاشق آن هستند آن هم شامل: ۹ نقظه فوکوس خودکار است. چراکه همه عکاسان ترجیح می‌دهند دوربینی خریداری کنند از چنین ویژگی برخوردار باشد.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار