پلی استیشن ۵، با قیمت رضایت بخشی وارد بازار خواهد شد

dbc99552f840d94acb10980c275bcdfb
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمپانی سونی به‌تازگی بازهم کاربران خود را متحیر کرده است چراکه خبری مبنی بر اشاره به برخی از جزئیات نسل بعدی کنسول بازی خود، یعنی پلی‌استیشن ۵ را منتشر کرده است. براساس اخباری که توسط این کمپانی منتشر شده است گیمرها با کنسول بازی در آینده روبه‌رو خواهند شد که خیلی بهتر از کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ است که در حال حاضر  کاربران کسنول‌های بازی این کمپانی در حال استفاده از آن هستند. چراکه از برخی امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند قابلیت برگردان جانبی، حافظه‌های پرسرعت SSD، ویژگی‌های بسیار مدرن گرافیکی و … برخوردار است.

اما همانطور که خودتان هم می‌دانید قیمت یک محصول که از یک محصول دیگری دارای امکانات و ویژگی‌های بیشتری است، بالاتر خواهد بود از این‌رو این مسئله کمی کاربران و گیمرها را نگران کرده است که قرار است کنسول بازی پلی‌استیشن ۵ دقیقا با چه قیمت فضایی روانه بازار شود؟

اما سازنده اصلی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵ با پاسخی که داده است خیال تمام کاربران و گیمرهایی که نگران این مسئله بوده‌اند را راحت کرده است به‌گونه‌ای که او در مصاحبه‌ای که در همین اواخر داشته است در زمینه قیمت کنسول پلی‌استیشن ۵ اینگونه توضیح داده است:

باتوجه به اینکه کنسول پلی‌استیشن ۵ از قابلیت‌ها و امکانات زیادی برخوردار است اما آن را با قیمت رضایت‌بخش و معقولانه‌ای ارائه می‌دهیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار