نماد سایت اخبار تکنولوژی ، راهنمای خرید موبایل و تبلت و … – دیجی دو

هواوی nova 5i در بنچمارک دیده شد

869d1b29f4cdf9b1d99267c0b69cd4c8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هواوی به تازگی گوشی هوشمند جدیدش را با نام گوشی هواوی nova 5i معرفی کرده است و حالا ما شاهد این دستگاه در بنچمارک به منظور ارزیابی آن هستیم. هفته‌ی گذشته بنچمارک نسخه‌ی ۴ گیگابایتی این دستگاه را مورد ارزیابی قرار داد و حالا نوبت به نسخه‌ی ۶ گیگابایتی آن رسیده است.

در حالی که نسخه‌ی ۴ گیگابایتی این دستگاه دارای شماره سریال GLK-LX3 بود، نسخه‌ی ۶ گیگابایتی آن به همراه سریال نامبر GLK-LX2 می‌آید. همانطور که در تصویر زیر مشخص است، این دستگاه بر روی اندروید پای، بعنوان آخرین نسخه‌ی اندروید که بسیار سبک بوده و بسیار نزدیک به اندروید خالص است اجرا می‌شود.

قلب تپینده‌ی این دستگاه را یک تراشه‌ی قدرتمند ۸ هسته‌ای به خود اختصاص داده است که حداکثر سرعت کلاک آن ۱.۸ گیگاهرتز است و در حال حاضر نام آن مشخص نیست. این دستگاه در بنچمارک توانسته برای نسخه‌ی تک هسته‌ای خود ۱۵۱۶ پوینت و برای نسخه‌ی چند هسته‌ای خود ۵۱۹۳ پوینت را به دست آورد.

خود شرکت هواوی تا به حال اطلاعات زیادی درباره‌ی nova 5i را برملا نکرده است، و در اینجا باید از لیست AN Tu Tu تشکر کنیم. بواسطه‌ی این لیست ما می‌دانیم که nova 5i دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ و یک رم ۶ گیگابایتی است. نمایشگر این دستگاه دارای رزولوشن ۲۳۱۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. انتظار می‌رود بر اساس شایعات تا آخر ماه جاری شاهد عرضه‌ی nova 5i باشیم.

منبع

خروج از نسخه موبایل