نوکیا ۸ در ۳۱ جولای از راه می رسد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت نوکیا در MWC 2017 از تلفن های هوشمند مختلفی چون نوکیا ۶، ۵ و ۳ رونمایی کرده و در کنار آن فیچرفون ۳۳۱۰ نیز معرفی شد. حال گزارش ها خبر از معرفی چند گوشی هوشمند جدید توسط نوکیا در تابستان سال جاری می دهند. گزارش می گوید تابستان سال جاری ۴ مدل گوشی هوشمند نوکیا ۸، ۹، ۷ و ۲ معرفی می شود که با توجه به شماره مدل پیکربندی سخت افزاری رده بالا یا پایینی دارند.

در گزارش به تازگی منتشر شده، نوکیا ۸ در ۳۱ جولای سال جاری معرفی شده و مدتی بعد با قیمت ۶۰۰ یورو به فروش می رسد. این اسمارتفون با همکاری نوکیا و HMD توسعه یافته و یک پرچمدار رده بالا از برند فنلاندی شناخته می شود.

اطلاعات بسیاری از نوکیا ۸ در دست نیست اما با قیمت ۶۰۰ یورویی یک پرچمدار گران قیمت به شمار می رود. این احتمال وجود داشته که نوکیا ۹ با قیمتی ۱۰۰ دلار بیشتر یعنی ۷۰۰ یورو به فروش برسد. اخیرا FCC و انتوتو به تلفن هوشمندی با شماره مدل TA-1004 اشاره داشتند که به نظر می رسد بزودی شاهد معرفی آن باشیم.

۳۱ جولای در نزدیکی بوده و ممکن است در رویداد مورد اشاره نوکیاهای دیگری نیز معرفی شوند. بنابراین ممکن شاهد معرفی نوکیا ۹ و دیگر مدلی باشیم.

از مشخصات نوکیا ۸ باید به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا، صفحه نمایش ۵.۱ اینچی QHD و برخی دیگر اشاره کرد. در سوی دیگر نوکیا ۹ شامل صفحه نمایش ۵.۳ اینچی QHD، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا، دوربین اصلی دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

جزئیات بیشتری از مشخصات نوکیا ۸ یا ۹ دردست نیست اما پیشتر گزارشی مبنی بر پردازنده اسمارتفون های آینده نوکیا منتشر شده که نشان می دهد نوکیا ۹ دارای اسنپدراگون ۸۳۵، نوکیا ۸ دارای اسنپدراگون ۶۶۰، نوکیا ۷ دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰ ونوکیا ۲ دارای پردازنده اسنپدراگون ۲۲۱ است.

با این حساب باید بیان داشت بزودی می توان شاهد این گوشی های هوشمند نوکیا بود. احتمال می رود در ۳۱ جولای دو پرچمدار کمپانی یعنی نوکیا ۹ و ۸ معرفی شوند و در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ نیز از نوکیا ۲ و ۷ رونمایی صورت گیرد.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات پرداخت. همانطور که می دانید نوکیا باری دیگر بازگشته تا در صنعت تلفن هوشمند خودی نشان دهد و به عنوان برندی بزرگ باری دیگر یاد شود. متاسفانه چند سالی از عدم فعالیت کمپانی می گذرد که سال ۲۰۱۷ این فعالیت باری دیگر آغاز شد.

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار