نوکیا ۸ در ۱۶ آگوست معرفی می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت نوکیا در اوایل سال جاری سه مدل مختلف از گوشی های هوشمند خود را به نام های نوکیا ۳، ۵ و ۶ معرفی کرد که در کنار آنها شاهد معرفی نوکیا ۳۳۱۰ بازطراحی شده نیز بودیم. این گوشی یک فیچرفون بوده و به عنوان تلفن هوشمند تلقی نمی شود و در حقیقت همان مدل نخست با طراحی و ساختاری نسبتا جدید است.

تاکنون بیشتر این گوشی های هوشمند عرضه شدند اما پرچمداران نوکیا قرار است در تابستان سال جاری در سه مدل ۹، ۸ و ۷ معرفی شوند. البته در این میان مدل نوکیا ۲ نیز قرار است معرفی شود که یک رده پایه به شما رفته و پرچمدار به شمار نمی رود. تاکنون شایعات پیرامون هر سه مدل بسیار بوده اما مدتیست گزارش های متعددی پیرامون نوکیا ۸ منتشر می شود که به عنوان اسمارتفون پرچمدار تلقی می گردد.

از مشخصات این محصول باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، صفحه نمایش ۵.۳ اینچی QHD با رزولوشن ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسلی، سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا، دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی با فناوری کارل زایس و برخی دیگر اشاره داشت.

مشخص نیست دیگر مدل ها چه مشخصات سخت افزاری دارند اما انتظار می رود یک اسمارتفون قابل توجه از برند فنلاندی باشند. براساس گزارش های تازه انتشاریافته، شرکت نوکیا قصد دارد در ۱۶ آگوست نوکیا ۸ را معرفی کند. البته مشخص نیست آیا نوکیا ۹ و ۷ نیز درکنار آن رونمایی خواهند شد یا خیر.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس پرداخت. همانطور که می دانید تاکنون با گزارش‌های متعددی رو به رو بودیم که هیچ یک تایید یا تکذیب نشدند.

بنابراین می بایست به انتظار ادامه داد تا این اسمارتفون ۶۰۰ یورویی توسط نوکیا و HMD معرفی شود. احتمالا تا اواخر آگوست نیز باید احتمال عرضه آن را داد.

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار