نوبیا رد مجیک ۳ در Geekbench ظاهر شد

1c2b67ffe4fbb02bc242791adb0f211e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نوبیا رد مجیک یک از بهترین سری های گیمینگ بوده است و ما در چند ماهه‌ی گذشته خبرهای زیادی را راجب یکی از بهترین نسخه های آن یعنی نوبیا رد مجیک ۳ شنیده‌ایم، براساس گزارش های جدید به نظر می‌رسد که این دستگاه فردا عرضه خواهد شد و درست یک روز پیش از عرضه‌ی آن، در Geekbench ظاهر شده است تا اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار دهد.

پیش از این می‌دانستیم که این گوشی گیمینگ به همراه تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ خواهد آمد و حالا Geekbench آن را تایید کرد تا شکی در آن نباشد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این دستگاه برای مدل تک پردازنده و چند پردازنده به ترتیب امتیازات ۳۵۵۵ و ۱۱۴۱۱ را برای خود با شماره‌ی کد NX629J ثبت کرده است.

نوبیا رد مجیک 3 در Geekbench ظاهر شد

همانطور که مشخص است نوبیا رد مجیک ۳ برای بالا بردن تجربه‌ی شما در بازی از یک رم ۸ گیگابایتی بهره گرفته است که صد البته وجود آن کاملا حائز اهمیت است. براساس گزارش های قبلی این دستگاه دارای یک سیستم اکتیو کول است (شاید یه فن برای سرد کردن دستگاه) تا در دراز مدت بتواند تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ را خنک نگه دارد و عملکرد بهتری را ارائه دهد.

انتظار می‌رود این دستگاه با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری همراه باشد که از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. به نظر که با یک دستگاه کاملا فوق العاده روبرو هستیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار